21 listopada pracownicy Nationale-Nederlanden wzięli udział w bezpłatnych badaniach przesiewowych umożliwiających wykrycie męskich nowotworów. Akcja została zorganizowana w siedzibie firmy z okazji tegorocznej kampanii Movember, którą ubezpieczyciel wspiera od 2015 roku. W ramach promocji profilaktyki zdrowotnej powstał film z udziałem pracowników.
– Nasza firma od lat angażuje się w działania związane z budowaniem zdrowych nawyków. Regularnie przypominamy, jak wielkie znaczenie mają badania profilaktyczne. Także jako pracodawca – chcemy tworzyć miejsce pracy, które pomaga dbać o to, co najważniejsze. Benefity, które oferujemy są dopasowane do potrzeb i projektowane wspólnie z pracownikami. A dodatkowo – w listopadzie zapraszamy naszych kolegów do udziału w akcji Movember i organizujemy badania profilaktyczne w naszym biurze – mówi Magdalena Kuskowska, menedżer komunikacji i doświadczenia pracownika w Nationale-Nederlanden.
Firma Nationale-Nederlanden od lat związana jest z edukacją Polaków w kontekście zdrowia i wykonywania badań profilaktycznych. Temat ten jest istotnym wątkiem podejmowanym w komunikacji wewnętrznej oraz działaniach związanych z employer brandingiem. Aby zachęcić mężczyzn do udziału w akcji, ubezpieczyciel przygotował film, w którym pracownicy, jako ambasadorzy kampanii, zachęcają swoich kolegów z pracy do badań i regularnego kontrolowania swojego stanu zdrowia.
W tegorocznej edycji Movember, w centrali firmy, przebadanych zostało ponad sto osób. – Przez codzienne obowiązki często zapominamy o podstawowych badaniach kontrolnych lub odkładamy je na później. Chcieliśmy zaoferować naszym pracownikom gotowe rozwiązanie, tj. lekarza w miejscu pracy. Między jednym a drugim spotkaniem mogą w kilka minut potwierdzić swoje zdrowie – dodaje Magdalena Kuskowska.
To nie pierwsze badania zorganizowane dla pracowników Nationale-Nederlanden. Co roku ubezpieczyciel jest również partnerem obchodów Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Przy okazji tego typu wydarzeń w firmie prowadzone są działania promujące profilaktykę zdrowotną.
Ruch Movember narodził się w 2003 roku, kiedy w Australii grupa znajomych założyła się o to, któremu uda się wyhodować największy wąs w ciągu 30 dni listopada. Okazało się wówczas, że wąs ma ogromną siłę do prowokowania dyskusji – na temat męskiego zdrowia. Mężczyźni w różnym wieku zapuszczają w listopadzie wąsy, by zachęcać innych do rozmów na ważne, lecz rzadko poruszane tematy. Najważniejszymi z nich są zawsze nowotwory jąder i prostaty, na temat których wiedza nadal pozostaje niewielka. W Polsce akcję koordynuje Fundacja Kapitan Światełko, która od 2014 roku działa na rzecz większej świadomości społecznej dotyczącej zdrowia mężczyzn.
Źródło: Nationale Nederlanden
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…