Do 15 kwietnia studenci oraz absolwenci szkół wyższych mogą zapisywać się na płatne praktyki i staże, które odbędą się w działach odpowiedzialnych m.in. za finanse, sprzedaż i wsparcie sprzedaży, marketing, IT, bezpośrednią obsługę klienta, likwidację szkód oraz zarządzanie projektami i produktami. Oferta powstała w odpowiedzi na biznesowe potrzeby ubezpieczyciela.
Studenci od II roku studiów kierunków biznesowych, szczególnie ekonomii, finansów i zarządzania, oraz absolwenci – do dwóch lat po zakończeniu studiów, mogą wybierać praktyki i staże spośród 80 ofert. Katarzyna Szymańska, Koordynator Programu Praktyk i Staży w PZU podkreśla: „Głównym celem programu jest budowanie wizerunku PZU jako atrakcyjnego pracodawcy oraz zapewnianie napływu młodych talentów do firmy. Oferujemy możliwość zdobywania doświadczenia i uczenia się od najlepszych oraz uczestniczenia w dużych i ciekawych projektach. Stażystów zatrudniamy z oparciu o umowę o pracę, a ponad 60% stażystów zostaje z nami na dłużej. To bardzo dobry wynik”.
Kluczowe zalety oferty stażowej PZU to m.in.: umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, dogodne godziny pracy, oraz wsparcie opiekuna. Akcja jest kontynuacją jesiennej kampanii wizerunkowej, która wyróżniona była w prestiżowym konkursie branżowym EB Kreator. Zachęcała ona kandydatów do wykazywania się podczas spotkań rekrutacyjnych inicjatywą i pomysłem na siebie.
Łukasz Trzeszczkowski, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU dodaje: „ Łączymy tym samym oba wymiary dwustronnego konceptu #najlepszastrona. Zwracamy uwagę na unikatowe zalety naszego programu stażowego oraz zachęcamy kandydatów do inicjatywy i wymyślania pytań rekrutacyjnych, które pokażą ich najlepszą stronę i profesjonalne zalety”.
Działania promocyjne Programu Praktyk i Staży PZU obejmują w szczególności Internet, targi pracy oraz wydarzenia promocyjne na wybranych uczelniach ekonomicznych. Nie zabraknie także reklam prasowych, tradycyjnych materiałów BTL oraz działań społecznościowych prowadzonych przez Ambasadorów PZU, czyli grupę aktywnych studentów współpracujących z ubezpieczycielem.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…