Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Unum, po przejęciu spółki Pramerica Życie TUiR, wchodzi na polski rynek. Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Pramerica Życie zapewnia Klientów firmy, że zmiana spółki oraz przyszła zmiana nazwy nie będzie miała wpływu na zawarte już umowy ubezpieczenia. Jak informuje „Rzeczpospolita” [09.10.18] pod nową nazwą firma zacznie działać najpewniej na początku przyszłego roku.
W czasie poniedziałkowego spotkania z dziennikarzami Peter O’Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK wyliczał imponujące sukcesy formy: „Jesteśmy obecni na rynkach w USA, Wielkiej Brytanii, a teraz także w Polsce. W Stanach Zjednoczonych od ponad 40 lat jesteśmy liderem w segmencie ubezpieczeń grupowych na wypadek niezdolności do pracy. Zatrudniamy ponad 10 tys. osób. Nasz roczny przychód to 11,3 mld dol., a wartość wypłaconych w 2017 r. świadczeń to 7 mld dol. Na liście Fortune 500, największych amerykańskich przedsiębiorstw, zajęliśmy 267 miejsce w USA i w Wielkiej Brytanii firma oferuje ubezpieczenia m.in. na życie, od inwalidztwa, wypadkowe, na wypadek poważnej choroby, dentystyczne, na wypadek utraty wzroku, a także na wypadek utraty dochodów w związku z niezdolnością do pracy”.
Szef amerykańskiego ubezpieczyciela tłumaczył również, że wybrał nasz kraj ponieważ jesteśmy dużym rynkiem, który nadal jeszcze się kształtuje. Jego zdaniem w Polsce nadal jest miejsce na nowe usługi ubezpieczeniowe.
Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Pramerica Życie zapewnia: „Zmiana właścicielska spółki oraz przyszła zmiana nazwy nie będzie miała wpływu na zawarte już z klientami umowy ubezpieczenia, które będą kontynuowane, a ich warunki pozostaną bez zmian. Nasza firma przez 20 lat istnienia na polskim rynku zyskała zaufanie ponad 190 tys. klientów oferując sprawdzone i rzetelne produkty”.
Pramerica ma nieco ponad 1 proc. udziału w rynku. Sieć jej agentów oferuje indywidualne ubezpieczenia na życie z możliwością uzupełnienia o umowy dodatkowe chroniące zdrowie klientów, a także ich rodzin. Firmom Pramerica oferuje grupowe ubezpieczenia na życie dopasowane do ich specyfiki i potrzeb. „Będziemy rozwijać sieć sprzedaży, wprowadzać nowe produkty i rozwiązania technologiczne – zapowiedział Peter O’Donnell. Jednak nie zdradził ile Unum chce zainwestować w rozwój spółki w Polsce. „Rzeczpospolita” informuje, że będzie to inwestycja m.in. w segment ubezpieczeń indywidualnych i grupowych.
Źródło: www.rp,pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…