Multiporównywarka wystartowała z kampanią budującą świadomość ubezpieczeniową wśród podróżnych i narciarzy. W jej ramach pojawi się w TV z nowym spotem oraz na niestandardowych nośnikach w kurortach narciarskich i na drogach wyjazdowych z kraju. O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria poradników na głównej stronie marki, które razem z działaniami w social mediach są częścią strategii marketingu 360º rankomat.pl.
Z danych rankomat.pl wynika, że prawie 30% wyjeżdżających w styczniu br. za granicę zdecydowało się na wyjazd na narty. Do połowy stycznia głównymi kierunkami narciarzy są Włochy, Austria i Słowacja. Wyjeżdżający do Włoch muszą pamiętać, że tam narciarzy na stokach obowiązuje odpowiednia polisa. Jej brak może być kosztowny, choć sama polisa często kosztuje mniej niż skipass i zaczyna się od 6 zł dziennie za osobę.
Duża część Polaków w czasie ferii szuka ciepła i słońca – dla nich polisa może być jeszcze tańsza. Biorąc pod uwagę wyjazdy nastawione na wypoczynek, do połowy stycznia dominują Włochy, Tajlandia i Egipt. Niezależnie od kierunku i celu wyjazdu warto rozważyć zakres ubezpieczenia, ponieważ sama karta EKUZ może być niewystarczająca. Oprócz tego, że obowiązuje tylko w Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii, Liechtensteinie i Islandii, to nie uwzględnia kosztów ratownictwa, ubezpieczenia OC, transportu medycznego do kraju czy pomocy medycznej w prywatnych placówkach. Dlatego rankomat.pl w najnowszej kampanii zachęca do polisy podróżnej, która zdecydowanie zwiększa poczucie bezpieczeństwa podczas wyjazdów zagranicznych.
– Widzimy rosnącą świadomość urlopowiczów, szczególnie wśród tych, którzy wyjeżdżają do krajów z wysokimi kosztami leczenia, jak np. USA czy Szwajcaria. Tam podróżni decydują się na pakiety o wyższych sumach kosztów leczenia. Widać to także w naszych badaniach, gdzie tylko 10% Polaków zadeklarowało, że chce oszczędzać na ubezpieczeniach. Zdarzają się przypadki, jak ten na jednym z austriackich stoków, gdzie koszt leczenia złamanej nogi wyniósł ponad 400 tys. zł. Dlatego w najnowszej kampanii chcemy budować świadomość, że przy niewielkich kosztach polisy można w pełni się zabezpieczyć i bezstresowo cieszyć się urlopem. To także dla nas szansa, aby pokazać podróżnym, że dzięki rankomat.pl wybór optymalnej polisy jest łatwy i szybki. – komentuje Dawid Pożoga, CMO rankomat.pl.
Głównym punktem kampanii jest spot reklamowy, który skupia się na promocji polis komunikacyjnych, assistance krótkoterminowego czy ubezpieczeń podróżnych. Pojawi się w nim również ambasador marki – Hubert Urbański, który wskazuje, że w kwestii sprytnych zakupów można liczyć na rankomat.pl.
– Rankomat.pl zaistniał na rynku jako niezależna i wygodna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzisiaj w swojej ofercie mamy już 12 różnych porównywarek, a każda z nich to szansa na obiektywny, szybki i łatwy wybór najlepszego produktu, niezależnie czy będzie to polisa OC, ubezpieczenie podróżne, kredyt, czy oferta GSM – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a produkcją spotu zajęło się studio Lunapark. Efekty kampanii można zobaczyć w TV, internecie oraz w social mediach marki. Pierwsze jej elementy zostały opublikowane 16.01. Spot jest też dostępny na kanale YT porównywarki.
Rankomat.pl jest pierwszą porównywarką ubezpieczeń komunikacyjnych na polskim rynku. Od startu działalności w 2008 r. zdobył i utrzymał pozycję lidera. W tym czasie z pomocą rankomat.pl już ponad 2 miliony klientów oszczędziło na zakupie polis. Aktualnie oferuje już 12 różnych porównywarek w tym ubezpieczeń, produktów finansowych oraz ofert GSM stając się największa multiporównywarką w Polsce.
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…