Multiporównywarka wystartowała z kampanią budującą świadomość ubezpieczeniową wśród podróżnych i narciarzy. W jej ramach pojawi się w TV z nowym spotem oraz na niestandardowych nośnikach w kurortach narciarskich i na drogach wyjazdowych z kraju. O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria poradników na głównej stronie marki, które razem z działaniami w social mediach są częścią strategii marketingu 360º rankomat.pl.
Z danych rankomat.pl wynika, że prawie 30% wyjeżdżających w styczniu br. za granicę zdecydowało się na wyjazd na narty. Do połowy stycznia głównymi kierunkami narciarzy są Włochy, Austria i Słowacja. Wyjeżdżający do Włoch muszą pamiętać, że tam narciarzy na stokach obowiązuje odpowiednia polisa. Jej brak może być kosztowny, choć sama polisa często kosztuje mniej niż skipass i zaczyna się od 6 zł dziennie za osobę.
Duża część Polaków w czasie ferii szuka ciepła i słońca – dla nich polisa może być jeszcze tańsza. Biorąc pod uwagę wyjazdy nastawione na wypoczynek, do połowy stycznia dominują Włochy, Tajlandia i Egipt. Niezależnie od kierunku i celu wyjazdu warto rozważyć zakres ubezpieczenia, ponieważ sama karta EKUZ może być niewystarczająca. Oprócz tego, że obowiązuje tylko w Unii Europejskiej oraz w Norwegii, Szwajcarii, Liechtensteinie i Islandii, to nie uwzględnia kosztów ratownictwa, ubezpieczenia OC, transportu medycznego do kraju czy pomocy medycznej w prywatnych placówkach. Dlatego rankomat.pl w najnowszej kampanii zachęca do polisy podróżnej, która zdecydowanie zwiększa poczucie bezpieczeństwa podczas wyjazdów zagranicznych.
– Widzimy rosnącą świadomość urlopowiczów, szczególnie wśród tych, którzy wyjeżdżają do krajów z wysokimi kosztami leczenia, jak np. USA czy Szwajcaria. Tam podróżni decydują się na pakiety o wyższych sumach kosztów leczenia. Widać to także w naszych badaniach, gdzie tylko 10% Polaków zadeklarowało, że chce oszczędzać na ubezpieczeniach. Zdarzają się przypadki, jak ten na jednym z austriackich stoków, gdzie koszt leczenia złamanej nogi wyniósł ponad 400 tys. zł. Dlatego w najnowszej kampanii chcemy budować świadomość, że przy niewielkich kosztach polisy można w pełni się zabezpieczyć i bezstresowo cieszyć się urlopem. To także dla nas szansa, aby pokazać podróżnym, że dzięki rankomat.pl wybór optymalnej polisy jest łatwy i szybki. – komentuje Dawid Pożoga, CMO rankomat.pl.
Głównym punktem kampanii jest spot reklamowy, który skupia się na promocji polis komunikacyjnych, assistance krótkoterminowego czy ubezpieczeń podróżnych. Pojawi się w nim również ambasador marki – Hubert Urbański, który wskazuje, że w kwestii sprytnych zakupów można liczyć na rankomat.pl.
– Rankomat.pl zaistniał na rynku jako niezależna i wygodna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzisiaj w swojej ofercie mamy już 12 różnych porównywarek, a każda z nich to szansa na obiektywny, szybki i łatwy wybór najlepszego produktu, niezależnie czy będzie to polisa OC, ubezpieczenie podróżne, kredyt, czy oferta GSM – mówi Michał Gołota, Brand Manager rankomat.pl.
Kampanię przygotował Departament Marketingu & E-commerce rankomat.pl wraz z agencją Przestrzeń. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, a produkcją spotu zajęło się studio Lunapark. Efekty kampanii można zobaczyć w TV, internecie oraz w social mediach marki. Pierwsze jej elementy zostały opublikowane 16.01. Spot jest też dostępny na kanale YT porównywarki.
Rankomat.pl jest pierwszą porównywarką ubezpieczeń komunikacyjnych na polskim rynku. Od startu działalności w 2008 r. zdobył i utrzymał pozycję lidera. W tym czasie z pomocą rankomat.pl już ponad 2 miliony klientów oszczędziło na zakupie polis. Aktualnie oferuje już 12 różnych porównywarek w tym ubezpieczeń, produktów finansowych oraz ofert GSM stając się największa multiporównywarką w Polsce.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…