Categories: Aktualności

Produkty PZU w multiagencjach

Multiagencje rosną w siłę. Zauważa to największy polski ubezpieczyciel, który postanowił dystrybuować swoje produkty właśnie poprzez tego rodzaju punkty.

Jak zauważa Tobiasz Bury, osoba odpowiedzialna w Grupie PZU za sieć sprzedaży, ubezpieczyciel chce mieć ponad 20 procent udziału w rynku multiagencyjnym. Według „PB” ubezpieczyciel przystąpił do realizacji swojego celu inaczej niż konkurenci. Różnica polega na tym, że PZU stawia na relację z małymi, lokalnymi agentami współpracującymi z multiagencjami o rozbudowanej sieci.
 
Gazeta tez zwraca uwagę na fakt, że dzięki takiej strategii firma płaci niższe prowizje, a przy tym ma bezpośredni kontakt ze sprzedawcami jej produktów. Tobiasz Bury zastrzega jednak, że: „ PZU będzie prowadził selekcję potencjalnych partnerów. Firma woli zachować bezpośrednie relacje ze sprzedawcami pracującymi dla dużych niezależnych pośredników”.
 
Bury deklaruje również, że: „koncern jest gotów płacić rynkowe stawki za nowy biznes, dodatkowo premiując wzrost, oraz że przyjrzy się polityce opłat przy odnawianiu obowiązkowych polis. Ubezpieczyciel chce sprzedawać w sieci niezależnej „komunikację” i „mieszkaniówkę”, a w dalszej perspektywie – także „życiówkę”.
 
„PB” podkreśla jednak, że multiagencje mają być jedynie uzupełnieniem sieci agentów wyłącznych lidera polskiego rynku. Artur Pakuła, prezes Arrant, docenia, że PZU zdecydował się na współpracę z niezależnymi pośrednikami, ale jego zdaniem, model proponowany przez zakład nie do końca wpisuje się w kulturę organizacyjną ogólnopolskich pośredników. Podkreślił, że każdy tego typu podmiot wymaga indywidualnego podejścia.
 
Źródło: www.gu.com.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago