Provident, spółka specjalizująca się sprzedaży pożyczek w terenie, przygotowuje się do sprzedaży polis. Jeszcze w tym roku agenci firmy ruszą w Polskę z nową ofertą, którą przygotowała AXA. Artur Zabielski, dyrektor odpowiedzialny za rozwój produktów i segment klientów w Provident Polska wyjaśnia: „Ubezpieczenia to ważna gałąź biznesowa, która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów”.
Zachętą do dystrybucji polis mają być prowizje od sprzedaży dla zatrudnionych agentów. Artur Zabielski, dyrektor odpowiedzialny za rozwój produktów i segment klientów w Provident Polska: „Ubezpieczenia to ważna gałąź biznesowa, która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Sporo z nich sugerowało naszym doradcom, że chciałoby zabezpieczyć siebie i swoje dzieci na wypadek choroby, ale w firmie, w której pracują, nie ma takiej możliwości. W naszej ofercie produktowej uwzględniliśmy też pakiet ubezpieczeń na życie, obejmujący wszystkie rodzaje nowotworów złośliwych, jak i przedinwazyjnych, co jest unikatowe na rynku ubezpieczeń. Na tle konkurencji będą nas też wyróżniać ceny, dostosowane do możliwości finansowych naszych klientów. Liczymy, że sprzedaż ubezpieczeń pomoże nam zbudować z nimi jeszcze głębsze relacje”.
Jak zapewnia dyrektor Providenta, firma kładzie nacisk na jakościową sprzedaż ubezpieczeń.
„W pierwszej kolejności przygotowuje sprzedawców do egzaminu na tzw. OWCĘ — osobę wykonującą czynności agencyjne, która nie musi być agentem ubezpieczeniowym. Następnie przeszkoli ich z oferty produktowej. Przygotowując sprzedawców do nowej roli, uwzględniono obowiązki wynikające z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń”.
„Ruszyliśmy z pilotażem w czterech regionach Polski. W pierwszych tygodniach 300 przeszkolonych osób sprzedało setki ubezpieczeń. Liczymy, że obiecujący wynik w fazie testów jest zapowiedzią owocnej współpracy z ubezpieczycielami. Liczymy, że przyniesie nam i naszemu partnerowi zyski lepsze od prognozowanych. Planujemy, że do końca roku ubezpieczenia będą dostępne dla klientów w całym kraju” — podkreśla Artur Zabielski.
Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA odpowiedzialny za bancassurance i programy partnerskie potwierdza: „W tego rodzaju partnerstwach liczy się nie tyle szybki wzrost, co rentowność. Warunki do tego są trzy i wszystkie spełnia nasza współpraca z Providentem: duża skala działalności, długoterminowe partnerstwo i gwarancja wysokiej jakości sprzedaży i obsługi klienta. Ważna jest też elastyczność, bo ofertę buduje się tu praktycznie od zera, pod potrzeby klientów inne niż bezpośrednio związane z pożyczką czy kredytem. W ten sposób nie tylko rozwijamy nasz biznes, ale też zmniejszamy lukę w dostępie do ochrony zdrowia, szczególnie wśród ludzi mniej zamożnych. Potrzeby są duże, więc i potencjał tego rynku jest dla nas duży, dlatego będziemy inwestować w dalszy rozwój”.
Provident w przyszłości zamierza jeszcze bardziej rozbudować sieć sprzedawców. Liczy, że ten krok przyciągnie do niego kolejnych ubezpieczycieli. Jak dodaje: „W przyszłości chcielibyśmy poszerzyć paletę produktów ubezpieczeniowych i jesteśmy otwarci na szerszą współpracę z tym sektorem”— dodaje Artur Zabielski.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…