Categories: Aktualności

Provident przygotowuje się do sprzedaży ubezpieczeń

Provident, spółka specjalizująca się sprzedaży pożyczek w terenie, przygotowuje się do sprzedaży polis. Jeszcze w tym roku agenci firmy ruszą w Polskę z nową ofertą, którą przygotowała AXA. Artur Zabielski, dyrektor odpowiedzialny za rozwój produktów i segment klientów w Provident Polska wyjaśnia: „Ubezpieczenia to ważna gałąź biznesowa, która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów”.
 

Ponad 80 proc. agentów Provident’a przygotowuje się do sprzedaży ubezpieczeń zdrowotnych i życiowych

 
Zachętą do dystrybucji polis mają być prowizje od sprzedaży dla zatrudnionych agentów. Artur Zabielski, dyrektor odpowiedzialny za rozwój produktów i segment klientów w Provident Polska: „Ubezpieczenia to ważna gałąź biznesowa, która jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Sporo z nich sugerowało naszym doradcom, że chciałoby zabezpieczyć siebie i swoje dzieci na wypadek choroby, ale w firmie, w której pracują, nie ma takiej możliwości. W naszej ofercie produktowej uwzględniliśmy też pakiet ubezpieczeń na życie, obejmujący wszystkie rodzaje nowotworów złośliwych, jak i przedinwazyjnych, co jest unikatowe na rynku ubezpieczeń. Na tle konkurencji będą nas też wyróżniać ceny, dostosowane do możliwości finansowych naszych klientów. Liczymy, że sprzedaż ubezpieczeń pomoże nam zbudować z nimi jeszcze głębsze relacje”.
 

Przygotowując sprzedawców do nowej roli, uwzględniono obowiązki wynikające z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

 
Jak zapewnia dyrektor Providenta, firma kładzie nacisk na jakościową sprzedaż ubezpieczeń.
„W pierwszej kolejności przygotowuje sprzedawców do egzaminu na tzw. OWCĘ — osobę wykonującą czynności agencyjne, która nie musi być agentem ubezpieczeniowym. Następnie przeszkoli ich z oferty produktowej. Przygotowując sprzedawców do nowej roli, uwzględniono obowiązki wynikające z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń”.
 
„Ruszyliśmy z pilotażem w czterech regionach Polski. W pierwszych tygodniach 300 przeszkolonych osób sprzedało setki ubezpieczeń. Liczymy, że obiecujący wynik w fazie testów jest zapowiedzią owocnej współpracy z ubezpieczycielami. Liczymy, że przyniesie nam i naszemu partnerowi zyski lepsze od prognozowanych. Planujemy, że do końca roku ubezpieczenia będą dostępne dla klientów w całym kraju” — podkreśla Artur Zabielski.
 

Ubezpieczeniowy projekt realizowany jest z zakładem ubezpieczeń AXA

 
Mariusz Wójcik, członek zarządu AXA odpowiedzialny za bancassurance i programy partnerskie potwierdza: „W tego rodzaju partnerstwach liczy się nie tyle szybki wzrost, co rentowność. Warunki do tego są trzy i wszystkie spełnia nasza współpraca z Providentem: duża skala działalności, długoterminowe partnerstwo i gwarancja wysokiej jakości sprzedaży i obsługi klienta. Ważna jest też elastyczność, bo ofertę buduje się tu praktycznie od zera, pod potrzeby klientów inne niż bezpośrednio związane z pożyczką czy kredytem. W ten sposób nie tylko rozwijamy nasz biznes, ale też zmniejszamy lukę w dostępie do ochrony zdrowia, szczególnie wśród ludzi mniej zamożnych. Potrzeby są duże, więc i potencjał tego rynku jest dla nas duży, dlatego będziemy inwestować w dalszy rozwój”.
 
Provident w przyszłości zamierza jeszcze bardziej rozbudować sieć sprzedawców. Liczy, że ten krok przyciągnie do niego kolejnych ubezpieczycieli. Jak dodaje:  „W przyszłości chcielibyśmy poszerzyć paletę produktów ubezpieczeniowych i jesteśmy otwarci na szerszą współpracę z tym sektorem”— dodaje Artur Zabielski.
 
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

21 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago