Spot reklamowy pod nazwą „Młodzi Bogowie” został uznany za najlepszy w obszarze B2C w 2015 roku. Firma została doceniona za kreację, oraz skuteczność w ukazaniu niefrasobliwości Polaków wobec ich własnej finansowej przyszłości.
Prudential już po raz trzeci pod rząd otrzymał nagrodę w konkursie, w którym doceniane są kampanie i akcje marketingowe. Nagroda „Najlepsza kampania marketingu zintegrowanego do klientów” przyznana przez Golden Arrow to wyróżnienie pod względem nie tylko kreatywności, ale również pod względem kompleksowości strategii i efektywności oraz skuteczności.
Według badań prowadzonych przez Prudential, zdecydowana większość z nas nie podejmuje żadnych działań z myślą o swoich przyszłych wydatkach, a na temat wysokości naszych przyszłych emerytur pokutuje wiele szkodliwych mitów. Wszystkie kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, zaś planowaniem i doborem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom.
Konkurs zorganizowano po raz jedenasty i co roku przyciąga coraz więcej uczestników poddając analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Organizatorami konkursu są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca miesięcznika Media & Marketing Polska. Celem konkursu jest promowanie działań marketingowych. Prudential, jako jedyna firma z branży ubezpieczeń została wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu.
Na potrzeby kampanii stworzono specjalny serwis internetowy www.mlodzibogowie.pl. Wszystkie spoty reklamowe kampanii można obejrzeć na kanale YouTube: http://bit.ly/2953zkY.
Źródło: www.goldenarrow.pl
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…