Aktualności

Prudential: Kampania „Młodzi Bogowie” po raz kolejny wyróżniona

Spot reklamowy pod nazwą „Młodzi Bogowie” został uznany za najlepszy w obszarze B2C w 2015 roku. Firma została doceniona za kreację, oraz skuteczność w ukazaniu niefrasobliwości Polaków wobec ich własnej finansowej przyszłości.

 

Prudential już po raz trzeci pod rząd otrzymał nagrodę w konkursie, w którym doceniane są kampanie i akcje marketingowe. Nagroda „Najlepsza kampania marketingu zintegrowanego do klientów” przyznana przez Golden Arrow to wyróżnienie pod względem nie tylko kreatywności, ale również pod względem kompleksowości strategii i efektywności oraz skuteczności. 

Według badań prowadzonych przez Prudential, zdecydowana większość z nas nie podejmuje żadnych działań z myślą o swoich przyszłych wydatkach, a na temat wysokości naszych przyszłych emerytur pokutuje wiele szkodliwych mitów. Wszystkie kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, zaś planowaniem i doborem mediów zajął się dom mediowy SMG Starcom.
 
Konkurs zorganizowano po raz jedenasty i co roku przyciąga coraz więcej uczestników poddając analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Organizatorami konkursu są Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca miesięcznika Media & Marketing Polska. Celem konkursu jest promowanie działań marketingowych. Prudential, jako jedyna firma z branży ubezpieczeń została wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu.
 
Na potrzeby kampanii stworzono specjalny serwis internetowy www.mlodzibogowie.pl. Wszystkie spoty reklamowe kampanii można obejrzeć na kanale YouTube: http://bit.ly/2953zkY.
 
Źródło: www.goldenarrow.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

11 godzin ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

11 godzin ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

2 dni ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

2 dni ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

3 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

3 dni ago