Categories: Aktualności

Prudential: Kolejna odsłona kampanii ma zachęcić do oszczędzania

W piątek 1 kwietnia wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej opartej o koncept młodych bogów, która zachęca do refleksji nad finansową przyszłością dzieci.

Reklama ma uświadomić rodzicom małych dzieci, że te rosną szybciej niż nam się wydaje, a o ich finansową przyszłość warto zadbać już teraz. Spot w przystępny i humorystyczny sposób rozprawia się z mitami dotyczącymi naszej finansowej przyszłości. Podkreśla również, że odkładanie tego tematu na później może spowodować to, że nie odłożymy wystarczającej kwoty na to, aby zapewnić naszemu dziecku bezpieczny start w życie.
 
Jak podkreśla Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential reklama ma uświadomić jak szybko dzieci rosną: „Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów.”
 
Spoty reklamowe pojawią się zarówno w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i w kanałach tematycznych. Akcja promocyjna obejmuje również działania w Internecie, w tym video na kanale You Tube, oraz działania na profilu Prudential na Facebooku. Zaplanowano również kampanię prasową.
 
Bohaterowie spotów czyli Młodzi bogowie wraz ze swoimi dziećmi pojawią się także w kinach w całej Polsce oraz w największych stacjach radiowych. Wszystkie działania w ramach kampanii kierują do strony www.młodzibogowie.pl.
 



 
Źródło: www.prnews.pl
Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

15 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

15 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

2 dni ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

2 dni ago