Categories: Aktualności

Prudential: „Młodzi bogowie” w nowej kampanii

Ruszyła nowa kampania reklamowa Prudentiala. Tym razem spoty mają zwrócić uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego na wypadek poważnego zachorowania. Bohaterem nowych spotów reklamowych nadal jest „młody bóg”, ale tym razem jest mowa poważnych chorobach i związanych z nimi kosztach.

 
Kampania adresuje powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania
 
Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential podkreśla, że tym razem uwaga twórców kampanii skupiona będzie na problemie związanym z ryzykiem poważnych zachorowań: „ Chcemy zwrócić uwagę na to,  że poważne zachorowanie to nie tylko koszty związane z leczeniem, ale także szereg innych wydatków, które mogą w krótkim czasie zrujnować domowy budżet i pozbawić nas oszczędności.”
 
„Młody bóg” nadal w akcji
 
Spot kontynuuje narrację charakterystyczną dla formatu reklamowego „młodych bogów”. Jednak tym razem narratorem jest kot głównego bohatera, który w ironiczny sposób komentuje w myślach brak przezorności swojego pana i stara się zachęcić go do myślenia o możliwych konsekwencjach poważnego zachorowania. Agnieszka Mazurek, group account director w agencji Publicis Worldwide Polska, która przygotowała kreację kampanii podkreśla, że ambicją zespołu jest rozpoznawalność bohaterów reklam: „ Młody bóg jest bezcennym kapitałem marki Prudential. Chcemy, żeby ta idea rozwijała się w czasie, zachowując wciąż świeżość, oryginalność i potencjał angażowania widza. Mamy ambicję, żeby widz nie tylko rozpoznawał z naszych spotów znajomą stylistykę filmów o młodym bogu, nie tylko był ciekaw jego nowych perypetii, ale też rozpoznał w nim siebie.”
 
Działania reklamowe nie tylko w telewizji
 
W kampanii poza spotami telewizyjnymi wykorzystane zostaną działania reklamowe w Internecie, reklamy radiowe, formaty prasowe, a także ambientowe działania reklamowe w placówkach medycznych. Kampanii towarzyszyć będzie także wsparcie w postaci działań PR oraz materiałów BTL w oddziałach Prudential w całej Polsce. Na potrzeby kampanii przygotowano także nową odsłonę serwisu internetowego www.mlodzibogowie.pl. Spoty emitowane będą na antenach stacji ogólnopolskich oraz kanałów tematycznych.
 
Źródło: www.prudential.pl   www.mlodzibogowie.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena
Tags: kampania reklamowa Prudential ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

10 godzin ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

10 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

1 dzień ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

1 dzień ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago