Prudential motywuje w najnowszej kampanii do podjęcia decyzji o ubezpieczeniu na życie. Od poniedziałku 9 kwietnia na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online.
Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało. Jest to kolejna odsłona kampanii zachęcająca Polaków do zajęcia się przyszłością finansową swoją i swoich bliskich. Komentatorem w spocie jest ulubiony pupil tytułowego „Młodego Boga” – sympatyczny rudy kot.
Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential podkreśla, że koncept reklamowy „Młodych Bogów” podkreśla: „Coraz więcej Polaków twierdzi, że powinni się ubezpieczyć, ale wciąż niewielu przekłada słowa na czyny. Chcemy ich zmotywować do działania i pokazać, że z Prudential czas może działać na ich korzyść.”
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Kampania obejmuje również działania online. Kampania kierować będzie zainteresowanych ubezpieczeniem do uaktualnionego serwisu www.mlodzibogowie.pl.
www.mlodzibogowie.pl. www.prnews.pl
9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…
Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…
AGRO Ubezpieczenia ruszają z wakacyjną promocją, w której każdy klient może połączyć troskę o bezpieczeństwo…
Po fali powodzi, która dotknęła południową Polskę, mieszkańcy i samorządy muszą mierzyć się z kolejnym…
W tym roku PZU ponownie zaangażował się w największe kolarskie wydarzenie w Polsce, jakim jest Tour de…
Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…