Do 5 listopada potrwa cykl spotkań dla osób, które swoją przyszłość wiążą z branżą ubezpieczeniową. Cykl rozpoczął się w połowie września w Krakowie, spotkania odbędą się w każdym mieście wojewódzkim w Polsce. Organizatorem akcji jest firma ubezpieczeniową Prudential.
Osoby, które chciałyby w przyszłości związać się z branżą ubezpieczeniową mogą wziąć udział w bezpłatnych spotkaniach na których zaprezentowane będą realia pracy agentów ubezpieczeniowych. Osoby prowadzące spotkanie przybliżają nie tylko możliwości budowania własnej ścieżki zawodowej, uczą również prowadzenia własnego biznesu. Przedstawiciele firmy podkreślaj, że prace jako agent można podjąć w każdym etapie swojego życia. Można pracę tą pogodzić ze swoim zawodem, jako dodatkową formę zarobienia pieniędzy, można też na stałe związać się z zawodem.
W warsztatach może wziąć udział każdy, wiek, oraz zawód nie mają tu większego znaczenia. Najmłodszy przedstawiciel ubezpieczyciela ma 20, a najstarszy, senior, 72 lata. Jedni ubezpieczeniami zajmują się dorywczo, inni – na stale związali swoją karierę zawodową ze sprzedażą ubezpieczeń. Grupa Prudential działała w Polsce od 1927 r. w ramach dwóch spółek – spółki zależnej Towarzystwo Ubezpieczeń „Przezorność” oraz angielskiej spółki akcyjnej Towarzystwo Ubezpieczeń Prudential. W wyniku wybuchu II wojny światowej majątek firmy został przejęty przez okupanta, a archiwa zniszczone podczas Powstania Warszawskiego. Po zakończeniu wojny nastąpiły zmiany ustrojowe uniemożliwiające dalszą działalność firmy w Polsce. Pomimo to Prudential dotrzymał złożonych obietnic, wypłacając świadczenia zgłaszającym się rodzinom Klientów.
Informacje nt. seminariów, w tym ich kalendarz można znaleźć na stronie projektu: www.seminariumkariery.pl oraz na portalu społecznościowymi: http://on.fb.me/1Qcr47k.
Źródło: www.prudential.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…