W poniedziałek 8 lipca ruszyła nowa odsłona kampanii Prudential Polska z cyklu „Młodzi Bogowie”. Najnowsza edycja przebiega pod hasłem „15 minut dla 20 lat emerytury”.
Twórcy spotu podkreślają, że życie na emeryturze to niełatwe zadanie. W nowej reklamie zachęca więc, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę.
Spot trafił do internetowej emisji 8 lipca, co uzupełniają działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Na potrzeby kampanii twórcy przygotowali specjalny serwis internetowy Szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze. Od połowy sierpnia reklama będzie emitowana w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampanię wspierać będą działania PR.
Informacja prasowa: www.prudential.pl www.szczerzeoemeryturze.pl
Fot. Młodzi Bogowie 15 minut dla 20 lat emerytury – reklama Prudential 15s / YouTube
Rzecznik Finansowy podsumował interwencje wobec DallBogg. Okazuje się, że najczęstszym powodem interwencji w I połowie…
Vienna Life wprowadziła do swojej oferty nowoczesne ubezpieczenie terminowe. „Vie na Życie” to produkt, który łączy…
Ubezpieczyciele będą mogli sprawdzać, czy klient, który chce wykupić OC komunikacyjne, zastrzegł numer PESEL. Przepis…
Colonnade Insurance S.A. poszerza swoją ofertę o nowy produkt skierowany do właścicieli czworonogów. Ubezpieczenie „Moje…
Osoba kupująca używany pojazd ma dwie możliwości w kwestii OC: korzystać z polisy sprzedającego do…
W roku szkolnym 2023/2024 w polskich placówkach edukacyjnych doszło do 25 012 wypadków z udziałem…