Aktualności

Prudential pomaga oszczędzać. Zobacz nowy spot.

W poniedziałek 8 lipca ruszyła nowa odsłona kampanii Prudential Polska z cyklu „Młodzi Bogowie”. Najnowsza edycja przebiega pod hasłem „15 minut dla 20 lat emerytury”.

Poświęć konsultantowi 15 minut, a zaoszczędzisz na emeryturę

Twórcy spotu podkreślają, że życie na emeryturze to niełatwe zadanie. W nowej reklamie zachęca więc, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak  firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę. 

Źródło: https://youtu.be/gkkjXzvQbDM


Spot trafił do internetowej emisji 8 lipca, co uzupełniają działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Na potrzeby kampanii twórcy przygotowali specjalny serwis internetowy Szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze. Od połowy sierpnia reklama będzie emitowana w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampanię wspierać będą działania PR.

Informacja prasowa: www.prudential.pl  www.szczerzeoemeryturze.pl

Fot. Młodzi Bogowie 15 minut dla 20 lat emerytury – reklama Prudential 15s / YouTube

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

DallBogg z rekordową karą 

600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…

7 godzin ago

Colonnade – elastyczna ochrona ubezpieczeniowa dla każdego podróżnika 

Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…

7 godzin ago

Bezpieczeństwo w podróży – pomoc drogowa na wyciągnięcie ręki 

Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…

1 dzień ago

Trasti z nowym kapitałem. Polski insurtech przyciąga międzynarodowych inwestorów 

Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…

1 dzień ago

Nie każdy rower to rower. Co musimy wiedzieć, zanim wykupimy ubezpieczenie? 

Popularność rowerów, w tym tych z napędem elektrycznym, rośnie z każdym rokiem – podobnie jak…

2 dni ago

Bezpieczna jazda się opłaca – ruszyła nowa edycja akcji LINK4 

Ponad 3 tysiące kierowców wzięło udział w kampanii LINK4 promującej bezpieczną jazdę. Teraz ruszyła kolejna…

2 dni ago