W poniedziałek 8 lipca ruszyła nowa odsłona kampanii Prudential Polska z cyklu „Młodzi Bogowie”. Najnowsza edycja przebiega pod hasłem „15 minut dla 20 lat emerytury”.
Twórcy spotu podkreślają, że życie na emeryturze to niełatwe zadanie. W nowej reklamie zachęca więc, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę.
Spot trafił do internetowej emisji 8 lipca, co uzupełniają działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Na potrzeby kampanii twórcy przygotowali specjalny serwis internetowy Szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze. Od połowy sierpnia reklama będzie emitowana w telewizji – w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampanię wspierać będą działania PR.
Informacja prasowa: www.prudential.pl www.szczerzeoemeryturze.pl
Fot. Młodzi Bogowie 15 minut dla 20 lat emerytury – reklama Prudential 15s / YouTube
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…