W niedziele 17 kwietnia, w podczas II edycji Poznańskich Dni Rodzinnych Prudential wszystkie dzieci, które wraz z rodzicami odwiedzą teren parku Starego Browaru, mają szanse, oprócz licznych atrakcji, spotkać bohaterów Cha-Ching i dowiedzieć się jak rozsądnie zarządzać finansami.
Jak wynika z badań Prudential Family Index, co drugi rodzic w Polsce nie wypłaca dzieciom w wieku szkolnym kieszonkowego, a 61% osób dających kieszonkowe, nie łączy tego z nauką zarabiania pieniędzy. Dlatego podczas niedzielnej akcji w Poznaniu nie zabraknie przedstawicieli programu edukacji finansowej „Cha-Ching”, którzy pokażą rodzicom i opiekunom jak można rozmawiać z dziećmi o pieniądzach.
Psycholog dziecięcy Aleksandra Piotrowska, ekspert programu edukacji finansowej dzieci „Cha-Ching” podkreśla; „ Edukacja finansowa powinna być realizowana każdego dnia jako składnik codziennego życia dziecka. Poznański Piknik Rodzinny Prudential jest właśnie okazją ku temu, warto podejść do stoiska Cha-Ching i zobaczyć, czego dziecko może się dowiedzieć o pieniądzach w zabawny i przyjazny sposób”.
Na stoisku Cha-Ching w godzinach między 11.00 a 15.00 przewidziane jest wspólne oglądanie różnych programów edukacyjnych oraz rozwiązywanie ćwiczeń, które zapoznają małych poznaniaków ze światem finansów osobistych. Z dziećmi rozmawiać będą się wykwalifikowani animatorzy, którzy poprzez zabawę przybliżą dzieciom z takie pojęcia, jak m.in.: zarabianie, oszczędzanie, wydawanie i pomaganie innym. Wśród atrakcji nie zabraknie również zajęć manualno-plastycznych oraz licznych konkursów z nagrodami.
„Do wspólnej zabawy zapraszamy dzieci i ich rodziców. Sprawdzimy, co o oszczędzaniu sądzą rodzice i ich pociechy. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidziane są upominki programu Cha-Ching” – dodaje Damian Ziąber, przedstawiciel Prudential, partnera Pikniku.
Program edukacji finansowej „Cha-Ching” został przygotowany przez towarzystwo ubezpieczeń Prudential z myślą o kształtowaniu właściwych postaw wobec korzystania z pieniędzy wśród dzieci w wieku 6-12 lat. Edukacja w jego ramach odbywa się z wykorzystaniem animowanych postaci z zespołu „Cha-Ching”, które w krótkich filmach, przeżywając przygody i rozwiązując problemy, uczą dzieci, jak mądrze dysponować finansami. Organizatorzy Pikniku zapowiadają, że już wkrótce podobna impreza edukacyjna zostanie zorganizowana specjalnie dla mieszkańców Wrocławia.
Źródło: www.dnirodzinne.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…