Firma ubezpieczeniowa Prudential otrzymała Grand Prix za działania reklamowo-informacyjne związane z realizacja wypłat z polis zawartych jeszcze przed wojną.
Celem przekazu reklamowego było przekaz, że dla ubezpieczycieli największą wartością jest dotrzymywanie obietnic: „ Zdobycie Grand Prix w konkursie Golden Arrow dowodzi, że komunikacja zasad, w które się wierzy i na których opiera się swój biznes zawsze ma sens. Prudential pokazał, że dla ubezpieczyciela kluczową wartością powinno być dotrzymywanie złożonego klientom słowa. Mamy to szczęście, że mogliśmy pokazać prawdziwe historie przedwojennych polis. Jestem dumny z tego, że w ciągu dwóch lat od powrotu na Polski rynek nasz marketing zbudował wysoką świadomość marki Prudential. Moje zadowolenie budzi również fakt, że nasz sposób komunikacji podchwycili niektórzy konkurenci, również mówiący o dotrzymywaniu obietnic –podkreśla prezes Prudential w Polsce, Abhishek Bhatia.
Tegoroczna nagroda przyznana była przede wszystkim ze względu na efektywność działań, co przekłada się na rozpoznawalność marki. Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential: „To nie jest nagroda za kreację, bardziej, czy mniej artystyczny sposób przedstawienia postaci i historii w spocie reklamowym. Grand Prix Golden Arrow stanowi dla Prudential wyraz uznania za całość działań marketingowych, a w tym przede wszystkim za ich efektywność. Widać to po cyklicznie organizowanych badaniach. Jesteśmy rozpoznawalną marką, rozważaną jako marka wyboru przez klientów szukających ubezpieczeń na życie. Podkreślił również rolę zewnętrznych partnerów Prudential, zaangażowanych w przygotowanie i realizację kampanii”. Grupa Prudential działała w Polsce od 1927 r. w ramach dwóch spółek – spółki zależnej Towarzystwo Ubezpieczeń „Przezorność” oraz angielskiej spółki akcyjnej Towarzystwo Ubezpieczeń Prudential. Warto dodać, że na stronach internetowych firmy widnieje napis: „Nadal jednak poszukujemy spadkobierców przedwojennych polis na życie, które czekają na realizację.
www.prudential.pl
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…