Categories: Aktualności

Prudential wyróżniony za kampanie reklamowe

Firma ubezpieczeniowa Prudential otrzymała Grand Prix za działania reklamowo-informacyjne związane z realizacja wypłat z polis zawartych jeszcze przed wojną.

Celem przekazu reklamowego było przekaz, że dla ubezpieczycieli największą wartością jest dotrzymywanie obietnic: „ Zdobycie Grand Prix w konkursie Golden Arrow dowodzi, że komunikacja zasad, w które się wierzy i na których opiera się swój biznes zawsze ma sens. Prudential pokazał, że dla ubezpieczyciela kluczową wartością powinno być dotrzymywanie złożonego klientom słowa. Mamy to szczęście, że mogliśmy pokazać prawdziwe historie przedwojennych polis. Jestem dumny z tego, że w ciągu dwóch lat od powrotu na Polski rynek nasz marketing zbudował wysoką świadomość marki Prudential. Moje zadowolenie budzi również fakt, że nasz sposób komunikacji podchwycili niektórzy konkurenci, również mówiący o dotrzymywaniu obietnicpodkreśla prezes Prudential w Polsce, Abhishek Bhatia.
 
Tegoroczna nagroda przyznana była przede wszystkim ze względu na efektywność działań, co przekłada się na rozpoznawalność marki. Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential: „To nie jest nagroda za kreację, bardziej, czy mniej artystyczny sposób przedstawienia postaci i historii w spocie reklamowym. Grand Prix Golden Arrow stanowi dla Prudential wyraz uznania za całość działań marketingowych, a w tym przede wszystkim za ich efektywność. Widać to po cyklicznie organizowanych badaniach. Jesteśmy rozpoznawalną marką, rozważaną jako marka wyboru przez klientów szukających ubezpieczeń na życie. Podkreślił również rolę zewnętrznych partnerów Prudential, zaangażowanych w przygotowanie i realizację kampanii”. Grupa Prudential działała w Polsce od 1927 r. w ramach dwóch spółek – spółki zależnej Towarzystwo Ubezpieczeń „Przezorność” oraz angielskiej spółki akcyjnej Towarzystwo Ubezpieczeń Prudential. Warto dodać, że na stronach internetowych firmy widnieje napis: „Nadal jednak poszukujemy spadkobierców przedwojennych polis na życie, które czekają na realizację.
 
www.prudential.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

5 dni ago

Jak uzyskać odszkodowanie bez danych sprawcy? 

Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…

5 dni ago

Nie każda szkoda z OC – sprawdź, kiedy ubezpieczenie nie zadziała 

Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…

5 dni ago

Więcej niż jedna diagnoza – druga opinia medyczna w praktyce 

Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…

5 dni ago

Transformacja TUZ Ubezpieczenia 

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…

5 dni ago

Ranking, który mówi więcej niż statystyka. Gdzie w Polsce żyje się najlepiej? 

Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…

5 dni ago