W najbliższą niedzielę, 22 maja odbędzie się Wrocławski Piknik Rodzinny Prudential. Oprócz spotkania z bohaterami programu edukacyjnego Cha-Ching dzieci dowiedzą się jak mądrze korzystać z pieniędzy. Gościem specjalnym na pikniku będzie aktorka Daria Widawska, która jest ambasadorka programu.
Główną ideą pikniku jest promowanie wspólnego spędzania czasu przez rodziny i pokazanie możliwości rozrywki, zabawy i edukacji poprzez zabawę. Damian Ziąber, rzecznik prasowy i PR manager Prudential, partnera Pikniku podkreśla jak ważna jest edukacja na temat wydawania domowego budżetu: „ Do wspólnej zabawy zapraszamy dzieci i ich rodziców. Chcemy sprawdzić, co sądzą na temat swojego własnego sposobu korzystania z pieniędzy. Bawiąc się liczbami, wprowadzimy najmłodszych w świat mądrego dysponowania ograniczonymi w końcu środkami. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidziane są upominki programu Cha-Ching”.
Kształtowanie pozytywnych postaw korzystania z pieniędzy już od dziecka
Edukacja w jego ramach opiera się na wykorzystaniu animowanych postaci z zespołu „Cha-Ching”, które w krótkich filmach, przeżywając przygody i rozwiązując problemy, uczą dzieci, jak mądrze dysponować finansami. Program edukacji finansowej dzieci „Cha-Ching” został przygotowany przez Prudential w Polsce z myślą o kształtowaniu właściwych postaw wobec korzystania z pieniędzy wśród dzieci w wieku 6-12 lat. Postaci „Cha-Ching” uosabiają jedną z czterech funkcji pieniądza: zarabianie, oszczędzanie, wydawanie i pomaganie. Celem głównym programu jest nauka poprzez zabawę, dlatego filmy mają formę krótkich, muzycznych kreskówek, a wszystkie elementy wizualne programu są utrzymane w lubianej przez dzieci tonacji kolorystycznej. Program jest ogólnodostępny, bezpłatny, do skorzystania z niego nie jest wymagana rejestracja, a jego wszystkie elementy w wersji do pobrania znajdują się na stronie cha-ching.pl.
Źródło: www.prudential.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…