Prudential zaprasza na piknik rodzinny

W najbliższą niedzielę, 22 maja odbędzie się Wrocławski Piknik Rodzinny Prudential. Oprócz spotkania z bohaterami programu edukacyjnego Cha-Ching dzieci dowiedzą się jak mądrze korzystać z pieniędzy. Gościem specjalnym na pikniku będzie aktorka Daria Widawska, która jest ambasadorka programu.
 

Główną ideą pikniku jest promowanie wspólnego spędzania czasu przez rodziny i pokazanie możliwości rozrywki, zabawy i edukacji poprzez zabawę. Damian Ziąber, rzecznik prasowy i PR manager Prudential, partnera Pikniku podkreśla jak ważna jest edukacja na temat wydawania domowego budżetu: „ Do wspólnej zabawy zapraszamy dzieci i ich rodziców. Chcemy sprawdzić, co sądzą na temat swojego własnego sposobu korzystania z pieniędzy. Bawiąc się liczbami, wprowadzimy najmłodszych w świat mądrego dysponowania ograniczonymi w końcu środkami. Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidziane są upominki programu Cha-Ching”.
 
Kształtowanie pozytywnych postaw korzystania z pieniędzy już od dziecka
 
Edukacja w jego ramach opiera się na wykorzystaniu animowanych postaci z zespołu „Cha-Ching”, które w krótkich filmach, przeżywając przygody i rozwiązując problemy, uczą dzieci, jak mądrze dysponować finansami. Program edukacji finansowej dzieci „Cha-Ching” został przygotowany przez Prudential w Polsce z myślą o kształtowaniu właściwych postaw wobec korzystania z pieniędzy wśród dzieci w wieku 6-12 lat. Postaci „Cha-Ching” uosabiają jedną z czterech funkcji pieniądza: zarabianie, oszczędzanie, wydawanie i pomaganie. Celem głównym programu jest nauka poprzez zabawę, dlatego filmy mają formę krótkich, muzycznych kreskówek, a wszystkie elementy wizualne programu są utrzymane w lubianej przez dzieci tonacji kolorystycznej. Program jest ogólnodostępny, bezpłatny, do skorzystania z niego nie jest wymagana rejestracja, a jego wszystkie elementy w wersji do pobrania znajdują się na stronie cha-ching.pl.
 
Źródło: www.prudential.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

4 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

4 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

23 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

23 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago