Aktualności

Prudential zmienia się w Pru, zobacz spoty

W lipcu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru. Komunikacja nawiązuje do niezmiennych wartości firmy: dotrzymywania złożonych obietnic. Pru, tak jak kiedyś Prudential, dotrzymuje słowa, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.  

Nowe spoty reklamowe marki Pru można oglądać od 10 lipca. Komunikacja podkreśla kluczowe i ponadczasowe wartości firmy, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pru, tak jak kiedyś Prudential, konsekwentnie od lat wciela w życie swoje wartości: tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa. Pru nadal poszukuje spadkobierców i cały czas realizuje wypłaty dla rodzin posiadaczy przedwojennych polis, bo w Pru jak mówią, tak robią, i kropka. Na stronie internetowej ubezpieczyciela można sprawdzić listę przedwojennych posiadaczy polis wraz ze szczegółową instrukcją, co należy zrobić, jeśli na liście zostanie odnaleziony ubezpieczony w Prudential krewny.  Lista jest dostępna na  www.pru.pl/poszukujemy-spadkobiercow/

Kolejna odsłona kampanii reklamowej nawiązuje do naszych kluczowych wartości: dotrzymywania słowa i złożonych obietnic. Obecnie Pru, a kiedyś Prudential tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa, bo polisa to nie numer, a stojący za nią człowiek, jego plany i nadzieje. Przez odniesienie się do historii wypłaty świadczeń z przedwojennych polis chcieliśmy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości naszych wartości – komentuje Paulina Radomska-Niewiadomska, menedżer komunikacji marketingowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego pod marką Pru. 

Działania reklamowe są zaplanowane na trzy miesiące i obejmują emisję spotu 15’ w stacjach telewizyjnych oraz 15’ i 6’ formatów wideo w internecie. Kampania będzie widoczna również w mediach społecznościowych.  

Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, zaś agencja mediowa Starcom była odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania marketingowa jest wspierana działaniami PR.  

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago