Aktualności

Prudential zmienia się w Pru, zobacz spoty

W lipcu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru. Komunikacja nawiązuje do niezmiennych wartości firmy: dotrzymywania złożonych obietnic. Pru, tak jak kiedyś Prudential, dotrzymuje słowa, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.  

Nowe spoty reklamowe marki Pru można oglądać od 10 lipca. Komunikacja podkreśla kluczowe i ponadczasowe wartości firmy, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pru, tak jak kiedyś Prudential, konsekwentnie od lat wciela w życie swoje wartości: tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa. Pru nadal poszukuje spadkobierców i cały czas realizuje wypłaty dla rodzin posiadaczy przedwojennych polis, bo w Pru jak mówią, tak robią, i kropka. Na stronie internetowej ubezpieczyciela można sprawdzić listę przedwojennych posiadaczy polis wraz ze szczegółową instrukcją, co należy zrobić, jeśli na liście zostanie odnaleziony ubezpieczony w Prudential krewny.  Lista jest dostępna na  www.pru.pl/poszukujemy-spadkobiercow/

Kolejna odsłona kampanii reklamowej nawiązuje do naszych kluczowych wartości: dotrzymywania słowa i złożonych obietnic. Obecnie Pru, a kiedyś Prudential tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa, bo polisa to nie numer, a stojący za nią człowiek, jego plany i nadzieje. Przez odniesienie się do historii wypłaty świadczeń z przedwojennych polis chcieliśmy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości naszych wartości – komentuje Paulina Radomska-Niewiadomska, menedżer komunikacji marketingowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego pod marką Pru. 

Działania reklamowe są zaplanowane na trzy miesiące i obejmują emisję spotu 15’ w stacjach telewizyjnych oraz 15’ i 6’ formatów wideo w internecie. Kampania będzie widoczna również w mediach społecznościowych.  

Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, zaś agencja mediowa Starcom była odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania marketingowa jest wspierana działaniami PR.  

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

PZU wprowadza fundusz inPZU Złoto 

PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…

2 dni ago

Mniej szkód, ale wyższe wypłaty – dane UFG za I kwartał 2025 roku 

Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…

2 dni ago

Forma kontaktu z ubezpieczycielem pod lupą 

W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów znalazł się projekt kolejnej nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,…

3 dni ago

Ubezpieczenie dla studenta na praktyki 

Praktyki zawodowe to nie tylko obowiązkowy element studiów, ale tez pierwszy kontakt z realiami rynku…

3 dni ago

Jak skutecznie ubezpieczyć sprzęt fotograficzny? 

Sprzęt fotograficzny to często inwestycja liczona w tysiącach złotych, dlatego warto go odpowiednio zabezpieczyć. Zwłaszcza,…

3 dni ago

Kryptowaluty na wyciągnięcie ręki – inPZU Bitcoin debiutuje na rynku inwestycyjnym 

TFI PZU wprowadza innowacyjny fundusz, który ułatwia dostęp do rynku kryptowalut. Bez potrzeby zakładania rachunku…

3 dni ago