Aktualności

Prudential zmienia się w Pru, zobacz spoty

W lipcu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru. Komunikacja nawiązuje do niezmiennych wartości firmy: dotrzymywania złożonych obietnic. Pru, tak jak kiedyś Prudential, dotrzymuje słowa, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.  

Nowe spoty reklamowe marki Pru można oglądać od 10 lipca. Komunikacja podkreśla kluczowe i ponadczasowe wartości firmy, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pru, tak jak kiedyś Prudential, konsekwentnie od lat wciela w życie swoje wartości: tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa. Pru nadal poszukuje spadkobierców i cały czas realizuje wypłaty dla rodzin posiadaczy przedwojennych polis, bo w Pru jak mówią, tak robią, i kropka. Na stronie internetowej ubezpieczyciela można sprawdzić listę przedwojennych posiadaczy polis wraz ze szczegółową instrukcją, co należy zrobić, jeśli na liście zostanie odnaleziony ubezpieczony w Prudential krewny.  Lista jest dostępna na  www.pru.pl/poszukujemy-spadkobiercow/

Kolejna odsłona kampanii reklamowej nawiązuje do naszych kluczowych wartości: dotrzymywania słowa i złożonych obietnic. Obecnie Pru, a kiedyś Prudential tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa, bo polisa to nie numer, a stojący za nią człowiek, jego plany i nadzieje. Przez odniesienie się do historii wypłaty świadczeń z przedwojennych polis chcieliśmy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości naszych wartości – komentuje Paulina Radomska-Niewiadomska, menedżer komunikacji marketingowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego pod marką Pru. 

Działania reklamowe są zaplanowane na trzy miesiące i obejmują emisję spotu 15’ w stacjach telewizyjnych oraz 15’ i 6’ formatów wideo w internecie. Kampania będzie widoczna również w mediach społecznościowych.  

Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, zaś agencja mediowa Starcom była odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania marketingowa jest wspierana działaniami PR.  

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak tanie loty połączyć z właściwym ubezpieczeniem? 

Tanie bilety to kuszące oszczędności, ale bez odpowiedniego ubezpieczenia nawet najbardziej ekonomiczna podróż może nas…

2 dni ago

Generali rusza z pomocą po pożarze w Ząbkach 

Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…

3 dni ago

Rekordowe zainteresowanie szkoleniami UNIQA 

Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…

3 dni ago

Szybka reakcja i uproszczone procedury – PZU wspiera ofiary pożaru w Ząbkach 

Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…

3 dni ago

Compensa ostrzega przed burzami czy nawałnicami dzięki alertom pogodowym dla klientów 

Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe.  Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…

3 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

1 tydzień ago