Categories: Aktualności

Prudential zmienia się w Pru, zobacz spoty

W lipcu ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego obecnie pod marką Pru. Komunikacja nawiązuje do niezmiennych wartości firmy: dotrzymywania złożonych obietnic. Pru, tak jak kiedyś Prudential, dotrzymuje słowa, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.  

Nowe spoty reklamowe marki Pru można oglądać od 10 lipca. Komunikacja podkreśla kluczowe i ponadczasowe wartości firmy, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pru, tak jak kiedyś Prudential, konsekwentnie od lat wciela w życie swoje wartości: tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa. Pru nadal poszukuje spadkobierców i cały czas realizuje wypłaty dla rodzin posiadaczy przedwojennych polis, bo w Pru jak mówią, tak robią, i kropka. Na stronie internetowej ubezpieczyciela można sprawdzić listę przedwojennych posiadaczy polis wraz ze szczegółową instrukcją, co należy zrobić, jeśli na liście zostanie odnaleziony ubezpieczony w Prudential krewny.  Lista jest dostępna na  www.pru.pl/poszukujemy-spadkobiercow/

Kolejna odsłona kampanii reklamowej nawiązuje do naszych kluczowych wartości: dotrzymywania słowa i złożonych obietnic. Obecnie Pru, a kiedyś Prudential tak samo poważnie traktuje złożone obietnice i dotrzymuje danego słowa, bo polisa to nie numer, a stojący za nią człowiek, jego plany i nadzieje. Przez odniesienie się do historii wypłaty świadczeń z przedwojennych polis chcieliśmy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości naszych wartości – komentuje Paulina Radomska-Niewiadomska, menedżer komunikacji marketingowej Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego działającego pod marką Pru. 

Działania reklamowe są zaplanowane na trzy miesiące i obejmują emisję spotu 15’ w stacjach telewizyjnych oraz 15’ i 6’ formatów wideo w internecie. Kampania będzie widoczna również w mediach społecznościowych.  

Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Publicis Worldwide Poland, zaś agencja mediowa Starcom była odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Kampania marketingowa jest wspierana działaniami PR.  

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Top temat

Ubezpieczenie do Chorwacji – co warto wiedzieć?

Przed nami sezon urlopowy. Część z nas zaplanowała już swoje wakacje za cel obierając sobie Chorwację. Zanim jednak wyruszymy w…

11 godzin ago
  • Aktualności

Szkody związane dziurami w drodze – praktyczny poradnik Rzecznika Finansowego

Rzecznik Finansowy opublikował praktyczne informacje dotyczące możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych związanych z uszkodzeniem pojazdu na skutek wjechania w dziurę w…

11 godzin ago
  • Aktualności

Jakie rodzaje ubezpieczeń powinniśmy uwzględnić w planie zabezpieczenia rodziny?

Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…

2 dni ago
  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

4 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

5 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

5 dni ago