Firma Liberty Ubezpieczenia od roku proponuje firmom ubezpieczenie flotowe. Towarzystwo dysponuje ponadto nowoczesnym systemem informatycznym, w pełni dostosowanym do sprzedaży i obsługi klientów flotowych. To wszystko przekłada się na zadowolenie klientów i popularność oferty.
Jak podkreśla Daniel Grzejdziak, kierownik ds. ubezpieczeń flotowych w Liberty Ubezpieczenia, oferta cieszy się sporym zainteresowaniem: „Oferta ubezpieczeń flotowych cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno wśród małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Dzięki wsparciu ze strony agentów i brokerów udało nam się rozpocząć współpracę już z ponad 100 firmami. Łącznie obejmujemy ochroną blisko 4 tysiące pojazdów firmowych. Dotychczas zaufali nam m.in. centrum medyczne Medicover, Continental Opony Polska i sieć supermarketów Stokrotka”.
Aby wyróżnić się wśród konkurencji propozycja ubezpieczenia musi być w pełni wpisana w oczekiwania właścicieli firm: „(…) zdecydowaliśmy się zadziałać dwutorowo, tworząc odrębne pakiety rozwiązań dla małych flot, złożonych z maksymalnie 10 pojazdów, oraz większych, liczących powyżej 10 aut. Dzięki temu możemy skutecznie odpowiadać na różne potrzeby firmy już na poziomie konstrukcji oferty. Naszą przewagę stanowi m.in. szeroki zakres ochrony OC, AC, ASS i NNW, a także oferowana przez nas stała suma ubezpieczenia dla pojazdów do 3 lat eksploatacji, brak udziałów własnych w szkodach szybowych i powstałych w następstwie żywiołów, takich jak grad, silny wiatr czy powódź, możliwość odstawienia naprawionego auta bezpośrednio do siedziby lub oddziału firmy oraz bardzo dobre warunki assistance” – dodaje Grzejdziak.
Oferta obejmuje dwa kompleksowe rozwiązania: Premium i Prestiż. Cechą charakterystyczną proponowanych ofert jest brak limitu holowania w Polsce i do 500 kilometrów za granicą, oraz brak franszyz kilometrowych. W ofercie autocasco firma zapewnia ochronę szkód częściowych, w tym szybowych, oraz całkowitych i nieredukcyjną sumę ubezpieczenia.
Źródło: www.flota.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…