Categories: Aktualności

Przyśpieszona likwidacja szkód w TU Europa

Prosta, szybka i niewymagająca formalności  – taka ma być obsługa klientów w Grupie Ubezpieczeniowej Europa. W tym celu od początku marca ubezpieczyciel udostępnia dwa rozwiązania, które umożliwiają szybką likwidacje szkód za pomocą telefonów komórkowych. 

Klienci w kryzysowych sytuacjach oczekują szybkiej i fachowej pomocy

 

W procesie likwidacji szkód klienci nie lubią formalności. Eksperci z Grupy Europa stworzyli rozwiązania, które maja maksymalnie przyspieszyć likwidację szkody oraz zminimalizować formalności. „Foto Inspektor” to rozwiązanie, które umożliwia sprawną likwidację szkody za pomocą smartfonu z każdego miejsca i o każdym czasie. Po zgłoszeniu szkody na numer telefonu klienta jest wysyłany link, który uruchamia bezpośrednie i bezpieczne połączenie z systemem szkodowym Grupy Europa. Za jego pośrednictwem klient może m.in. przesyłać niezbędne dokumenty, zdjęcia uszkodzonego mienia oraz inne informacje konieczne do likwidacji szkody. Ma także możliwość – po zalogowaniu się na swoje konto w systemie – sprawdzić na jakim etapie jest jego sprawa” – wyjaśnia Bartosz Dąbrowski, dyrektor Pionu Obsługi Klientów w Grupie Europa.

 

Pierwsze rozwiązanie – w wersji desktopowej



Dla klientów, którzy nie chcą korzystać z „Foto Inspektora” za pośrednictwem telefonu, Towarzystwo przygotowało rozwiązanie w wersji desktopowej. Można je uruchomić w przeglądarce internetowej na komputerze. Rozwiązanie możliwe jest dzięki wysłaniu spersonalizowanego linku także na wskazany przez klienta e-mail.

 

Drugim udostępnionym klientom rozwiązaniem jest aplikacja mobilna do obsługi i wyceny szkód komunikacyjnych

 

To narzędzie przeznaczone dla szkód, którymi Europa zajmuje się w ramach systemu Zielonej Karty. Aplikacja to odpowiedź na rosnącą z roku na rok liczbę tego typu zdarzeń, które trafią do ubezpieczyciela. Rozwiązanie przeprowadzi krok po kroku poszkodowanych przez cały proces likwidacji: począwszy od przeprowadzenia zdalnych oględzin uszkodzonego auta, a skończywszy na ustaleniu wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacie. „Uruchomienie dwóch nowych narzędzi wspierających obsługę klientów wpisuje się w realizowane przez nas działania w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesu likwidacji szkód. Ich celem jest wzrost zadowolenia klientów z jakości obsługi oraz poprawa efektywności biznesowej” – podkreśla  mówi Bartosz Dąbrowski.

 

Źródło: www.media.tueuropa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago