W procesie likwidacji szkód klienci nie lubią formalności. Eksperci z Grupy Europa stworzyli rozwiązania, które maja maksymalnie przyspieszyć likwidację szkody oraz zminimalizować formalności. „Foto Inspektor” to rozwiązanie, które umożliwia sprawną likwidację szkody za pomocą smartfonu z każdego miejsca i o każdym czasie. Po zgłoszeniu szkody na numer telefonu klienta jest wysyłany link, który uruchamia bezpośrednie i bezpieczne połączenie z systemem szkodowym Grupy Europa. Za jego pośrednictwem klient może m.in. przesyłać niezbędne dokumenty, zdjęcia uszkodzonego mienia oraz inne informacje konieczne do likwidacji szkody. Ma także możliwość – po zalogowaniu się na swoje konto w systemie – sprawdzić na jakim etapie jest jego sprawa” – wyjaśnia Bartosz Dąbrowski, dyrektor Pionu Obsługi Klientów w Grupie Europa.
Dla klientów, którzy nie chcą korzystać z „Foto Inspektora” za pośrednictwem telefonu, Towarzystwo przygotowało rozwiązanie w wersji desktopowej. Można je uruchomić w przeglądarce internetowej na komputerze. Rozwiązanie możliwe jest dzięki wysłaniu spersonalizowanego linku także na wskazany przez klienta e-mail.
To narzędzie przeznaczone dla szkód, którymi Europa zajmuje się w ramach systemu Zielonej Karty. Aplikacja to odpowiedź na rosnącą z roku na rok liczbę tego typu zdarzeń, które trafią do ubezpieczyciela. Rozwiązanie przeprowadzi krok po kroku poszkodowanych przez cały proces likwidacji: począwszy od przeprowadzenia zdalnych oględzin uszkodzonego auta, a skończywszy na ustaleniu wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacie. „Uruchomienie dwóch nowych narzędzi wspierających obsługę klientów wpisuje się w realizowane przez nas działania w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesu likwidacji szkód. Ich celem jest wzrost zadowolenia klientów z jakości obsługi oraz poprawa efektywności biznesowej” – podkreśla mówi Bartosz Dąbrowski.
Źródło: www.media.tueuropa.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…