Categories: Aktualności

Przyśpieszona likwidacja szkód w TU Europa

Prosta, szybka i niewymagająca formalności  – taka ma być obsługa klientów w Grupie Ubezpieczeniowej Europa. W tym celu od początku marca ubezpieczyciel udostępnia dwa rozwiązania, które umożliwiają szybką likwidacje szkód za pomocą telefonów komórkowych. 

Klienci w kryzysowych sytuacjach oczekują szybkiej i fachowej pomocy

 

W procesie likwidacji szkód klienci nie lubią formalności. Eksperci z Grupy Europa stworzyli rozwiązania, które maja maksymalnie przyspieszyć likwidację szkody oraz zminimalizować formalności. „Foto Inspektor” to rozwiązanie, które umożliwia sprawną likwidację szkody za pomocą smartfonu z każdego miejsca i o każdym czasie. Po zgłoszeniu szkody na numer telefonu klienta jest wysyłany link, który uruchamia bezpośrednie i bezpieczne połączenie z systemem szkodowym Grupy Europa. Za jego pośrednictwem klient może m.in. przesyłać niezbędne dokumenty, zdjęcia uszkodzonego mienia oraz inne informacje konieczne do likwidacji szkody. Ma także możliwość – po zalogowaniu się na swoje konto w systemie – sprawdzić na jakim etapie jest jego sprawa” – wyjaśnia Bartosz Dąbrowski, dyrektor Pionu Obsługi Klientów w Grupie Europa.

 

Pierwsze rozwiązanie – w wersji desktopowej



Dla klientów, którzy nie chcą korzystać z „Foto Inspektora” za pośrednictwem telefonu, Towarzystwo przygotowało rozwiązanie w wersji desktopowej. Można je uruchomić w przeglądarce internetowej na komputerze. Rozwiązanie możliwe jest dzięki wysłaniu spersonalizowanego linku także na wskazany przez klienta e-mail.

 

Drugim udostępnionym klientom rozwiązaniem jest aplikacja mobilna do obsługi i wyceny szkód komunikacyjnych

 

To narzędzie przeznaczone dla szkód, którymi Europa zajmuje się w ramach systemu Zielonej Karty. Aplikacja to odpowiedź na rosnącą z roku na rok liczbę tego typu zdarzeń, które trafią do ubezpieczyciela. Rozwiązanie przeprowadzi krok po kroku poszkodowanych przez cały proces likwidacji: począwszy od przeprowadzenia zdalnych oględzin uszkodzonego auta, a skończywszy na ustaleniu wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacie. „Uruchomienie dwóch nowych narzędzi wspierających obsługę klientów wpisuje się w realizowane przez nas działania w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesu likwidacji szkód. Ich celem jest wzrost zadowolenia klientów z jakości obsługi oraz poprawa efektywności biznesowej” – podkreśla  mówi Bartosz Dąbrowski.

 

Źródło: www.media.tueuropa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Mieszkanie ubezpieczone, ale czy na pewno? 

Wielu właścicieli mieszkań jest przekonanych, że polisa chroni ich w każdej sytuacji. Jednak ubezpieczenia standardowo…

1 dzień ago

PZU wdraża nowoczesny system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń RIFFSEC 

PZU wprowadza nowoczesny system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń, który monitoruje internet, deep web oraz darknet. Narzędzie…

1 dzień ago

UFG przypomina: jazda bez OC może kosztować fortunę

W czasie Wszystkich Świętych i weekendu z okazji Święta Niepodległości na drogach pojawi się więcej…

5 dni ago

Ubezpieczenie nagrobka – co warto wiedzieć? 

Nie każdy wie, że nagrobki można ubezpieczyć tak samo jak mieszkanie czy dom. Biuro Rzecznika…

6 dni ago

Generali zachęca przedsiębiorców do inwestowania w benefity zdrowotne 

Generali Polska rusza z nową kampanią promującą grupowe ubezpieczenie zdrowotne „Generali, z myślą o zdrowiu…

6 dni ago

Bonus dla odpowiedzialnych kierowców od InterRisk 

InterRisk rozpoczęło akcję „Bezpieczna Zima z AC w InterRisk”. Kierowcy, którzy wykupią pakiet Auto+ z…

6 dni ago