Categories: Aktualności

Przyśpieszona likwidacja szkód w TU Europa

Prosta, szybka i niewymagająca formalności  – taka ma być obsługa klientów w Grupie Ubezpieczeniowej Europa. W tym celu od początku marca ubezpieczyciel udostępnia dwa rozwiązania, które umożliwiają szybką likwidacje szkód za pomocą telefonów komórkowych. 

Klienci w kryzysowych sytuacjach oczekują szybkiej i fachowej pomocy

 

W procesie likwidacji szkód klienci nie lubią formalności. Eksperci z Grupy Europa stworzyli rozwiązania, które maja maksymalnie przyspieszyć likwidację szkody oraz zminimalizować formalności. „Foto Inspektor” to rozwiązanie, które umożliwia sprawną likwidację szkody za pomocą smartfonu z każdego miejsca i o każdym czasie. Po zgłoszeniu szkody na numer telefonu klienta jest wysyłany link, który uruchamia bezpośrednie i bezpieczne połączenie z systemem szkodowym Grupy Europa. Za jego pośrednictwem klient może m.in. przesyłać niezbędne dokumenty, zdjęcia uszkodzonego mienia oraz inne informacje konieczne do likwidacji szkody. Ma także możliwość – po zalogowaniu się na swoje konto w systemie – sprawdzić na jakim etapie jest jego sprawa” – wyjaśnia Bartosz Dąbrowski, dyrektor Pionu Obsługi Klientów w Grupie Europa.

 

Pierwsze rozwiązanie – w wersji desktopowej



Dla klientów, którzy nie chcą korzystać z „Foto Inspektora” za pośrednictwem telefonu, Towarzystwo przygotowało rozwiązanie w wersji desktopowej. Można je uruchomić w przeglądarce internetowej na komputerze. Rozwiązanie możliwe jest dzięki wysłaniu spersonalizowanego linku także na wskazany przez klienta e-mail.

 

Drugim udostępnionym klientom rozwiązaniem jest aplikacja mobilna do obsługi i wyceny szkód komunikacyjnych

 

To narzędzie przeznaczone dla szkód, którymi Europa zajmuje się w ramach systemu Zielonej Karty. Aplikacja to odpowiedź na rosnącą z roku na rok liczbę tego typu zdarzeń, które trafią do ubezpieczyciela. Rozwiązanie przeprowadzi krok po kroku poszkodowanych przez cały proces likwidacji: począwszy od przeprowadzenia zdalnych oględzin uszkodzonego auta, a skończywszy na ustaleniu wysokości należnego odszkodowania i jego wypłacie. „Uruchomienie dwóch nowych narzędzi wspierających obsługę klientów wpisuje się w realizowane przez nas działania w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesu likwidacji szkód. Ich celem jest wzrost zadowolenia klientów z jakości obsługi oraz poprawa efektywności biznesowej” – podkreśla  mówi Bartosz Dąbrowski.

 

Źródło: www.media.tueuropa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

VeloBank i LINK4 z nową ofertą dla kierowców – 200 zł na paliwo w prezencie 

VeloBank i LINK4 łączą siły w nowej promocji dla klientów. Każdy, kto zdecyduje się na…

3 dni ago

Głos agentów ma znaczenie – poznaj system, który rozwija się razem z Tobą 

SuperAgent to nie tylko narzędzie – to program, który rozwija się razem z agentami ubezpieczeniowymi.…

4 dni ago

Ubezpieczenie szkolne na wakacje? 

Gdy szkoła się kończy, dzieci zyskują wolność, a rodzice... nowe zmartwienia. Lato przynosi więcej okazji…

4 dni ago

Ubezpieczenie w podróży – jak Polacy kupują polisy turystyczne? 

Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…

5 dni ago

Letnia oferta PZU Zdrowie 

Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…

5 dni ago

Ubezpieczenie na praktyki zawodowe w technikum – co warto wiedzieć? 

Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…

5 dni ago