„Powered by PUMA, Protected by InterRisk” to hasło wspólnej kampanii co-brandingowej marki PUMA i InterRisk. Jej zadaniem jest wspieranie Adrianny Sułek-Schubert, polskiej lekkoatletki specjalizującej się w wielobojach, która przygotowuje się do igrzysk w Paryżu.
PUMA i InterRisk w ramach współpracy wspierają Adriannę Sułek-Schubert, halową wicemistrzynię świata w pięcioboju, wicemistrzynię Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynię Polski. Hasło wspólnej kampanii „Powered by Puma, Protected by InterRisk” ma zwracać uwagę na potencjał obu marek w kontekście sportowych wyzwań. Z opublikowanych informacji wynika, że komunikacja marketingowa skupia się wokół Ady Sułek-Schubert i jest prowadzona w social mediach.
– Nowa inicjatywa to wyraz naszego nieustającego wsparcia dla Ady, która w ubiegłym roku została naszą Ambasadorką. Liczymy, że poprzez aktywności zaplanowane w mediach społecznościowych napędzimy ją z mocą PUMY do działania, dodając zarazem motywacji podczas ciężkich treningów i dopingując do sportowych zmagań podczas tegorocznych zawodów w Paryżu – stwierdził Daniel Kaliszuk, członek zarządu InterRisk.
Warto nadmienić, że Ada Sułek-Schubert na początku tego roku została mamą. Lekkoatletka nie zrezygnowała jednak ze swoich marzeń i podjęła wyzwanie pogodzenia nowych obowiązków z przygotowaniami do występu w Paryżu. Już w czerwcu wystartowała w Memoriale Ireny Szewińskiej, który jest zaliczany do World Athletics Continental Tour Gold Światowej Federacji Lekkiej Atletyki. W wydarzeniu wzięło udział wielu znakomitych polskich lekkoatletów, którzy budują swoją formę na paryskie zawody. Ambasadorka InterRisk wówczas zaprezentowała się w świetnej kondycji – był to jej pierwszy start po narodzinach dziecka. W biegu na 100 m przez płotki uzyskała wynik 13.83, zaś w skoku wzwyż 1.79.
– Udział w zawodach w Paryżu to ogromna motywacja dla każdego sportowca do wielogodzinnych treningów, w drodze po jak najlepszy wynik. Za mną wiele miesięcy intensywnych przygotowań i determinacji. Z pewnością dam z siebie wszystko! – powiedziała Adrianna Sułek-Schubert, Ambasadorka InterRisk.
Z pewnością powrót do formy oraz łączenie opieki nad synkiem z intensywnymi treningami wymagają od Adrianny wiele wysiłku i wyrzeczeń.
– W tym pełnym wyzwań czasie na pewno przyda się naszej Ambasadorce wsparcie – im więcej motywacji, tym lepiej. I tu zadanie dla nas, partnerów Ady, którzy towarzyszą jej w realizacji wielkiego marzenia – dodał Daniel Kaliszuk.
– Do igrzysk w Paryżu pozostało już niewiele czasu. W Bydgoszczy podczas 6. Memoriału Ireny Szewińskiej mieliśmy przedsmak sportowych zmagań. Znakomite wyniki na bieżni i w kole do rzutu kulą. Padły rekordy mityngu, co pokazuje, że turniej jest w grupie Mityngów Gold. Najbardziej cieszył występ Adrianny Sułek-Schubert, która w rozmowie potwierdziła, że jest na właściwej drodze w przygotowaniach do igrzysk w Paryżu – powiedział Jan Grzela, dyrektor Oddziału InterRisk w Bydgoszczy i pasjonat sportu.
Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
13 listopada odbyła się gala „Laury społeczne”, podczas której ogłoszono wyniki Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia. Od kilku lat partnerem tego wydarzenia…
Generali w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w procesie obsługi klienta i pośrednika. Do najważniejszych z nich należy formularz on-line do aktualizacji danych…
Poszukujesz ubezpieczenia, które zapewni kompleksową ochronę Twojego domu? Sprawdź ofertę InterRisk. Flagowy produkt ubezpieczyciela DOM MAX to ochrona i pomoc w przypadku wszelkich…
Osoby, które biorą kredyt hipoteczny na zakup mieszkania lub domu, zazwyczaj zobowiązane są do cesji praw z ubezpieczenia na bank.…
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…