Nadszedł czas upragnionych wyjazdów wakacyjnych. Ponieważ bezpieczeństwo w podróży jest najważniejsze, największy polski ubezpieczyciel rusza w wakacyjną trasę, aby wraz z Niestraszkami pomóc rodzicom w edukacji ich dzieci w temacie bezpieczeństwa.
Długie i ciepłe dni to idealny czas na spędzanie czasu poza domem. Należy jednak pamiętać, że wakacyjne rajdy, wycieczki, czy obozy wiążą się z pewnego rodzaju ryzykiem. Według statystyk bowiem wakacje to okres, kiedy odnotowuje się najwięcej przypadków uszkodzeń ciała do których najczęściej zaliczamy zwichnięcia lub złamania kończyn.
W związku z tym w ślad za urlopowiczami PZU wyśle drużynę Niestraszków do najczęściej odwiedzanych wakacyjnych miejscowości. Niestraszki maja tam przypominać dzieciom o zasadach bezpieczeństwa. Niestraszki będzie można spotkać w ramach projektu Scena Kulturalna w siedmiu nadmorskich miejscowościach – w Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwii, Łebie i Darłówku.
Agnieszka Kiewesz, główny specjalista ds. reklamy zapewnia, że bezpieczeństwo podczas wakacji to podstawa: „ Udany wypoczynek to nie tylko ten aktywny pełen atrakcji i zabawy, ale przede wszystkim bezpieczny. Dlatego chcemy to bezpieczeństwo promować i zachęcać dzieci oraz rodziców, aby pamiętali o jego podstawowych zasadach, także podczas wakacji. Proponujemy naukę w najlepszej możliwej formie, czyli poprzez zabawę”.
W ramach wakacyjnych spotkań PZU będzie uczyć: bezpieczeństwa na drodze, nad wodą, będzie również doradzać, co robić, aby być zdrowym i jak oszczędzać wodę, prąd i pieniądze. Dodatkowo w ramach strefy dziecięcej prowadzone będą zajęcia na temat bezpiecznego korzystania z Internetu przez dzieci. Specjalnie dla dzieci PZU przygotowało bezpłatne, edukacyjne przedstawienia „Przygody Niestraszków”. Przy Scenie Kulturalnej funkcjonować będzie Niestraszkowa Strefa Dziecięca z animatorem, a w niej spotkania edukacyjne poświęcone bezpieczeństwu z udziałem ekspertów, zabawy i konkursy.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…