Categories: Aktualności

PZU dla niesłyszących

Największy ubezpieczyciel w Polsce wprowadził nowe rozwiązanie dedykowane osobom niesłyszącym i słabosłyszącym. Usługa oferowana we współpracy z firmą migam.org oparta jest na połączeniu wideo z tłumaczem przy pomocy tabletu. Dzięki temu, osoby niesłyszące i niedosłyszące mają zapewnioną komfortową obsługę.

Osoby niepełnosprawne, mieszkające w największych miastach w Polsce, będą mogły już bez towarzystwa osoby słyszącej, załatwić swoje sprawy w niektórych oddziałach PZU. Na specjalnie przystosowanych stoiskach, osoba taka, będzie mogła nawiązać połączenie wideo z tłumaczem z firmy migam.org. Następnie za jego pośrednictwem będzie można przeprowadzić rozmowę z pracownikiem PZU. Dzięki wprowadzeniu obsługi w Polskim Języku Migowym, który jest skodyfikowanym systemem językowym nauczanym w szkołach i na specjalnych kursach, niesłyszący mogą kontaktować się z ubezpieczycielem w języku, który jest dla nich naturalny i w pełni zrozumiały.
 
Michał Witkowski, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU podkreśla: „W PZU wiemy jak ważna jest odpowiednia komunikacja ze wszystkimi naszymi klientami. Wciąż staramy się poprawić jej dostępność, np. wprowadzając obsługę w mediach społecznościowych, czy za pomocą chatu wideo. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom takim jak obsługa w języku migowym odpowiadamy na potrzeby wielu osób które do tej pory nie mogły w pełni korzystać z naszych usług. Tłumaczenia on-line są praktycznym rozwiązaniem, które dzięki nowoczesnej technologii znacznie poprawiają jakość oraz komfort ich obsługi”.
 
Źródło: www.pzu.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

2 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

2 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

3 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

3 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

4 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

4 dni ago