W ciągu kilku tygodni od premiery film, stworzony przez PZU i youtuberów: Huyen i Marcina, twórców emce kwadrat – popularnonaukowego kanału na YouTube, obejrzało ponad milion widzów. „Ten film może kiedyś uratuje Ci życie” błyskawicznie stał się hitem sieci.
Huyen pokazuje w filmie, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się w każdym domu. Dowiemy się m.in., jak zgasić płonącą kuchenkę, wydostać się z ogarniętego pożarem budynku czy wezwać pomoc w potrzebie.
Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU potwierdza: „ Nasz pilotażowy projekt z youtuberami z emce kwadrat okazał się strzałem w dziesiątkę. Cieszy nas ogromna popularność tej produkcji, zwłaszcza wśród najmłodszych internautów. Informacje, które przekazuje Huyen, każdy powinien znać na pamięć. Bo przecież może się zdarzyć, że dzięki nim uratujemy życie”.
Emce kwadrat to kanał na YouTube, w którym różne naukowe zagadnienia wyjaśniane są w luźnej, ciekawej, a czasem zabawnej formie. Kanał tworzą dwie osoby – Huyen i Marcin. Pierwszy ich film powstał w 2014 r. Dwa lata później twórcy kanału emce kwadrat otrzymali dwie prestiżowe nagrody Grand Video Awards, za film popularnonaukowy roku oraz za osobowość roku.
Film można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=3bqSQTNJfcc&feature=youtu.be
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…