W drugiej połowie listopada rozpoczną się zapisy na imprezę biegową, która rozpocznie się 20 marca 2016 roku w Gdyni. Organizatorzy akcji spodziewają się kilku tysięcy uczestników.
Już niedługo, bowiem w drugiej połowie listopada uruchomiona zostanie strona internetowa za pomocą której można zgłosić chęć uczestnictwa w biegu. Wraz z zapisami uczestnicy akcji otrzymają pakiet startowy, oraz z ofertę noclegów w atrakcyjnej cenie. Organizatorom akcji bardzo zależy na jak najwyższym poziomie imprezy. Piotr Netter, przedstawiciel agencji Sport Evolution, współorganizatora imprezy podkreśla: „Mamy ambicje, aby był to najlepiej zorganizowany półmaraton w Polsce. Dużą uwagę poświęcimy obsłudze zawodników, aby skupili się tylko na biegu i pozytywnych wrażeniach. Pracujemy już nad trasą zmagań. Chcemy, żeby była atrakcyjna wizualnie i sprzyjała osiąganiu rewelacyjnych czasów”.
PZU Gdynia Półmaraton to powód do dumy zarówno dla mieszkańców jak i dla władz miasta Gdyni: „Mieszkańcy Gdyni to ludzie bardzo aktywni, uwielbiający bieganie. Od wielu lat, wraz z Gdyńskim Centrum Sportu organizujemy największy cykl biegów ulicznych w Polsce, w którym bijemy rekordy frekwencji w kraju. Półmaraton to nowy dystans, który doskonale wpisze się w sportowy charakter naszego miasta- mówi Wojciech Szczurek, Prezydent Gdyni.
Organizatorzy PZU Gdynia Półmaraton przygotują 8000 pakietów startowych, które zawierać będą m.in.: plecaki z logo PZU Gdynia Półmaratonu. W ramach akcji organizatorzy przewidują również bieg dla najmłodszych, oraz targi sprzętu biegowego. Sponsorem tytularnym imprezy jest PZU, który mocno angażuje się we wspieranie inicjatyw biegowych na terenie całego kraju. Celem działań ubezpieczyciela jest promocja zdrowia i aktywnego trybu życia wśród wszystkich Polaków.
Źródło: www.maratonypolskie.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…