W Raporcie odpowiedzialności społecznej *opublikowanym przez PZU można znaleźć informacje z zakresu problemów etycznych, społecznych oraz związanych z ochroną środowiska, za które odpowiada PZU w ramach swojej działalności biznesowej. Dokument opracowany zgodnie z najnowszą wersją międzynarodowego standardu raportowania „Global Reporting Initiative”, obejmuje lata 2013-2014.
Autorzy Raportu twierdzą, że spółka kładzie szczególnie duży nacisk na prowadzenie działalności w sposób społecznie odpowiedzialny. Tegorocznej edycji uwagę poświęciło 160 osób, specjalistów w zakresie prawa i ubezpieczeń, a także menadżerowie i pracownicy kluczowych jednostek organizacyjnych. Autorzy raportu brali udział w kolejnych etapach definiowania aspektów raportowania oraz w procesie weryfikowania i dostarczania danych ilustrujących poszczególne obszary działalności.
Jak przekonuje Andrzej Klesyk, prezes PZU: „jako największa firma ubezpieczeniowa w Europie Środkowej i Wschodniej zdajemy sobie sprawę ze skali naszego oddziaływania na gospodarkę i społeczeństwo. Grupa PZU to miliony klientów i tysiące pracowników. Naszą odpowiedzialność rozumiemy głównie przez pryzmat działań skierowanych do tych dwóch grup. Chcemy wdrażać rozwiązania, które pomogą naszym klientom czuć się traktowanymi fair i profesjonalnie, a pracownikom stwarzać warunki pracy i rozwoju odpowiadające ich potrzebom oraz wpływające na ich zaangażowanie. Chcemy też skutecznie monitorować i maksymalizować nasz pozytywny wpływ na jakość życia społecznego i kondycję gospodarki, których jesteśmy istotną częścią. W PZU kwestie pozafinansowe jak etyka, kwestie pracownicze czy jakość obsługi klienta stanowią integralną część Strategii 3.0. Raport odpowiedzialnego biznesu pozwala nam komunikować postępy w przejrzysty sposób. Pokazuje nie tylko nasze podejście, ale konkretne wskaźniki wynikowe”.
Od 5 lat PZU, jako jedyna na rynku firm z branży ubezpieczeniowej w Polsce, raportuje dane pozafinansowe, a najwyższe standardy, które obowiązują w Grupie PZU w zakresie CSR potwierdza m.in. obecność w indeksie spółek odpowiedzialnych społecznie „RESPECT Index” oraz w składzie indeksu zrównoważonego rozwoju CEERIUS.
*Raport odpowiedzialności społecznej PZU za lata 2013-2014 dostępny jest na stronie https://www.pzu.pl/grupa-pzu/pzu-sa.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…