Categories: Aktualności

PZU kładzie nacisk na etykę i jakość obsługi klienta

W Raporcie odpowiedzialności społecznej *opublikowanym przez PZU można znaleźć informacje z zakresu problemów etycznych, społecznych oraz związanych z ochroną środowiska, za które odpowiada PZU w ramach swojej działalności biznesowej. Dokument opracowany zgodnie z najnowszą wersją międzynarodowego standardu raportowania „Global Reporting Initiative”, obejmuje lata 2013-2014.

Autorzy Raportu twierdzą, że spółka kładzie szczególnie duży nacisk na prowadzenie działalności w sposób społecznie odpowiedzialny. Tegorocznej edycji uwagę poświęciło 160 osób, specjalistów w zakresie prawa i ubezpieczeń, a także menadżerowie i pracownicy kluczowych jednostek organizacyjnych. Autorzy raportu brali udział w kolejnych etapach definiowania aspektów raportowania oraz w procesie weryfikowania i dostarczania danych ilustrujących poszczególne obszary działalności.
 
Jak przekonuje Andrzej Klesyk, prezes PZU:jako największa firma ubezpieczeniowa w Europie Środkowej i Wschodniej zdajemy sobie sprawę ze skali naszego oddziaływania na gospodarkę i społeczeństwo. Grupa PZU to miliony klientów i tysiące pracowników. Naszą odpowiedzialność rozumiemy głównie przez pryzmat działań skierowanych do tych dwóch grup. Chcemy wdrażać rozwiązania, które pomogą naszym klientom czuć się traktowanymi fair i profesjonalnie, a pracownikom stwarzać warunki pracy i rozwoju odpowiadające ich potrzebom oraz wpływające na ich zaangażowanie. Chcemy też skutecznie monitorować i maksymalizować nasz pozytywny wpływ na jakość życia społecznego i kondycję gospodarki, których jesteśmy istotną częścią. W PZU kwestie pozafinansowe jak etyka, kwestie pracownicze czy jakość obsługi klienta stanowią integralną część Strategii 3.0. Raport odpowiedzialnego biznesu pozwala nam komunikować postępy w przejrzysty sposób. Pokazuje nie tylko nasze podejście, ale konkretne wskaźniki wynikowe”.
 
Od 5 lat PZU, jako jedyna na rynku firm z branży ubezpieczeniowej w Polsce, raportuje dane pozafinansowe, a najwyższe standardy, które obowiązują w Grupie PZU w zakresie CSR potwierdza m.in. obecność w indeksie spółek odpowiedzialnych społecznie „RESPECT Index” oraz w składzie indeksu zrównoważonego rozwoju CEERIUS.
 
*Raport odpowiedzialności społecznej PZU za lata 2013-2014 dostępny jest na stronie https://www.pzu.pl/grupa-pzu/pzu-sa.
 
Źródło:  www.pzu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago