PZU podczas gali w Warszawie zostało uhonorowane tytułem „Marka Godna Zaufania 2017”. Tytuł jest przyznawany przez miesięcznik „My Company Polska”. PZU zdobyło 50,3% głosów w klasyfikacji branżowej.
Badanie „Marka Godna Zaufania” jest przeprowadzany przez instytut badawczy Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska”. Respondentami byli przedsiębiorcy, którzy różnili się od siebie profilem demograficznym i zawodowym. Musieli oni wskazać ubezpieczyciela, któremu najbardziej ufają. W kategorii „firma ubezpieczeniowa” bezapelacyjnym zwycięzcą okazało się PZU.
Pytanie zadawane respondentom było w formie otwartej. Dzięki temu każda marka niezależnie od wielkości i zasięgu mogła dostać nominację do tej nagrody.
Źródło: www.gu.com.pl, PZU
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…