W sobotę 10 czerwca na Wydziale Wzornictwa warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych ogłoszono wyniki konkursu „PZU wspiera polską kulturę” oraz wręczono nagrody zwycięzcom.  I miejsce i nagrodę główną w wysokości 4000 zł zdobyła Anna Cichosz za nowoczesny nośnik marki dla instytucji kultury, zatytułowany „Nawiasy”.
 
 
„PZU wspiera polską kulturę”
 
Zaprojektowanie bryły przestrzennej z logo PZU – z takim zadaniem musieli zmierzyć się studenci ASP, którzy zgłosili się do konkursu „PZU wspiera polską kulturę”. Zwycięski projekt w przyszłości będzie prezentowany w instytucjach objętych mecenatem największego polskiego ubezpieczyciela.
 
Laureaci
 
Zdobywcy pierwszych trzech miejsc mogą liczyć na nagrody pieniężne w wysokości odpowiednio 4, 3 i  1 tys. zł. Kolejne cztery osoby otrzymają wyróżnienia. Po wręczeniu nagród otwarta zostanie wystawa prac pokonkursowych. Laureatka I miejsca powiedziała, że na pomysł stworzenia nowoczesnych zastawek zatytułowanych „Nawiasy” wpadła na zajęciach ze scenografii, na które uczęszcza dodatkowo poza obowiązkowym programem studiów. Wiedząc, że PZU, które jako mecenas wspiera Teatr Wielki Operę Narodową oraz Teatr Narodowy w Warszawie szukała czegoś, co nawiąże do świata sceny i będzie naturalnym łącznikiem między strefą sztuki i publicznością. Miejsce drugie zdobył duet Katarzyna Moszczyńska i Jerzy Łempicki. Trzecie miejsce przypadło Edycie Woźniak.
 
Tradycja zobowiązuje PZU do wspierania polskiej kultury i sztuki
 
Dorota Maciejaczłonek zarządu PZU Życie podkreśla: „ Zarówno skala działalności, jak i tradycja zobowiązują PZU do wspierania polskiej kultury i sztuki.  Dlatego od lat angażujemy się w działania na rzecz najważniejszych polskich instytucji, takich jak Teatr Narodowy, Muzeum Narodowe w Warszawie, Łazienki Królewskie czy Muzeum Narodowe w Krakowie. Naszą misję rozumiemy nie tylko jako ochronę stworzonych przed wiekami dzieł sztuki. Chcemy także wspierać artystów XXI wieku i promować ich twórczość. Właśnie dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla studentów warszawskiej ASP”.
 
Źródło: www.pzu.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz
Tags: ASPpzusztuka

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago