W sobotę 10 czerwca na Wydziale Wzornictwa warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych ogłoszono wyniki konkursu „PZU wspiera polską kulturę” oraz wręczono nagrody zwycięzcom. I miejsce i nagrodę główną w wysokości 4000 zł zdobyła Anna Cichosz za nowoczesny nośnik marki dla instytucji kultury, zatytułowany „Nawiasy”.
„PZU wspiera polską kulturę”
Zaprojektowanie bryły przestrzennej z logo PZU – z takim zadaniem musieli zmierzyć się studenci ASP, którzy zgłosili się do konkursu „PZU wspiera polską kulturę”. Zwycięski projekt w przyszłości będzie prezentowany w instytucjach objętych mecenatem największego polskiego ubezpieczyciela.
Laureaci
Zdobywcy pierwszych trzech miejsc mogą liczyć na nagrody pieniężne w wysokości odpowiednio 4, 3 i 1 tys. zł. Kolejne cztery osoby otrzymają wyróżnienia. Po wręczeniu nagród otwarta zostanie wystawa prac pokonkursowych. Laureatka I miejsca powiedziała, że na pomysł stworzenia nowoczesnych zastawek zatytułowanych „Nawiasy” wpadła na zajęciach ze scenografii, na które uczęszcza dodatkowo poza obowiązkowym programem studiów. Wiedząc, że PZU, które jako mecenas wspiera Teatr Wielki Operę Narodową oraz Teatr Narodowy w Warszawie szukała czegoś, co nawiąże do świata sceny i będzie naturalnym łącznikiem między strefą sztuki i publicznością. Miejsce drugie zdobył duet Katarzyna Moszczyńska i Jerzy Łempicki. Trzecie miejsce przypadło Edycie Woźniak.
Tradycja zobowiązuje PZU do wspierania polskiej kultury i sztuki
Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie podkreśla: „ Zarówno skala działalności, jak i tradycja zobowiązują PZU do wspierania polskiej kultury i sztuki. Dlatego od lat angażujemy się w działania na rzecz najważniejszych polskich instytucji, takich jak Teatr Narodowy, Muzeum Narodowe w Warszawie, Łazienki Królewskie czy Muzeum Narodowe w Krakowie. Naszą misję rozumiemy nie tylko jako ochronę stworzonych przed wiekami dzieł sztuki. Chcemy także wspierać artystów XXI wieku i promować ich twórczość. Właśnie dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla studentów warszawskiej ASP”.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…