Aktualności

PZU nagrodzone za innowacje healthtech

Największy polski ubezpieczyciel znalazł się w gronie najbardziej innowacyjnych firm, które zmieniają rzeczywistość w Polsce. Oferowana przez PZU aplikacja Skin Vision, wspierająca diagnostykę oraz wczesną wykrywalność raka skóry została doceniona w XII edycji konkursu „Innowatory Wprost 2022”. 

Diagnostyka za pomocą aplikacji 

Dane wskazują, że co roku w Polsce odnotowuje się około 50-60 tys. nowych zachorowań na nowotwory skóry. Niestety ich wykrywalność, szczególnie na wczesnych etapach rozwoju, jest zbyt mała, aby ograniczyć umieralność, która w naszym kraju w przypadku czerniaka jest o prawie 20 proc. wyższa niż w Unii Europejskiej. Właśnie w trosce o życie i zdrowie Polaków PZU oferuje SkinVision – innowacyjną, certyfikowaną medycznie aplikację na smartfony, która wspiera wczesną diagnostykę raka skóry i pozwala z dużą dokładnością (80-95 proc.) ocenić znamiona występujące na skórze na każdym etapie ich rozwoju. 

Nagroda za innowacje w zakresie ubezpieczeń 

Właśnie ta aplikacja została doceniona w XII edycji konkursu „Innowatory Wprost 2022”. Nagrody przyznawane od 2011 roku stanowią wyróżnienie dla firm, które inwestują w innowacje oraz doceniają ich praktyczne zastosowanie w biznesie. 

Stale monitorujemy ekosystem technologicznych rozwiązań zdrowotnych i wdrażamy najlepsze z nich, aby wspierać nasze szeroko zakrojone działania profilaktyczne. SkinVision wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI), aby ocenić każde znamię na skórze i w razie potrzeby wspierać jego dalszą obserwację lub skierować pacjenta na wizytę do dermatologa. Aplikacja przeanalizowała już ponad 3,5 mln zdjęć, wykrywając 55 tys. zmian nowotworowych na całym świecie. Jesteśmy dumni, że nasze starania zostały docenione w konkursie „Innowatory Wprost 2022”, a Grupa PZU po raz kolejny potwierdziła swoją pozycję lidera innowacji w zakresie ubezpieczeń – Tomasz Żelski, dyrektor ds. Digitalizacji PZU. 

PZU Ready for Startups 

Przypominamy, że innowacyjny projekt powstał dzięki współpracy z holenderską firmą SkinVision. Odbywała się ona w ramach programu PZU Ready for Startups, którego celem jest wspieranie współpracy ze startupami w ramach wdrażania innowacji w PZU. Za organizację programu odpowiada Laboratorium Innowacji PZU – jego rolą jest testowanie i wdrażanie rozwiązań opracowanych przez młode firmy technologiczne 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago