Tegoroczny sezon biegowy w PZU zakończony. Ubezpieczyciel oszacował, że w tym roku udział w biegach wzięło trzykrotnie więcej biegaczy niż w 2014 roku!
W zakończonym sezonie, uczestnicy imprez biegowych PZU przebiegli dystans 1,8 mln km. Według podliczeń, wśród biegów wspieranych przez ubezpieczyciela, każdy znalazł cos dla siebie. Biegacze startowali zarówno w ultramaratonach (Karkonoski, Bieg 7 Dolin), maratonach (Warszawski, Gdański, Szczeciński, Lubelski), jak i półmaratonach (Warszawski, Królewski). Należy tu wyróżnić inne imprezy biegowe takie jak: biegi na 15, 10 i 5 km, pośród których odbywały się akcje wspierające transplantologię, tolerancje i patriotyzm. Przy okazji biegów nie zabrakło również zabawy – tu na wyróżnienie zasługuje impreza pod hasłem The Color Run. Osobno należy uwzględnić parkrun, czyli cykl biegów 5 kilometrowych odbywających się co tydzień w kilkudziesięciu miejscach w Polsce.
Amatorzy biegania w liczbie 138 tysięcy, przebiegli łącznie 1,78 mln kilometrów – dwukrotnie więcej niż w roku poprzednim. Prezes PZU S.A Andrzej Klesyk nie kryje zadowolenia i satysfakcji: „ Te liczby mogą cieszyć, ale nic nie równa się z widokiem tysięcy ludzi czekających z zapałem na start. Pasja i radość, jaką widać na ich twarzach, wynagradza trud każdego organizatora. Nie zapominamy jednak o podstawowym celu naszego zaangażowania w biegi – to promocja zdrowia i aktywnego trybu życia. Chcemy się jednoznacznie kojarzyć na rynku właśnie z takimi obszarami. Posiadamy bowiem szeroką gamę produktów, które mogą zapewnić Polakom opiekę medyczną i pomóc w przypadku chorób lub dolegliwości. Zaangażowanie w biegi to więc strategia długoterminowa i muszę przyznać, że do tej pory sprawdza się świetnie”.
Na uwagę zasługuje fakt, że imprezom przyświecały działanie charytatywne, PZU wspierał różnego typu fundacje, stowarzyszenia i ośrodki pomocy. Na ten cel przekazano 215 tys. złotych.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…