Categories: Aktualności

PZU podsumowuje sezon biegowy

Tegoroczny sezon biegowy w PZU zakończony. Ubezpieczyciel oszacował, że w tym roku udział w biegach wzięło trzykrotnie więcej biegaczy niż w 2014 roku!

W zakończonym sezonie, uczestnicy imprez biegowych PZU przebiegli dystans 1,8 mln km. Według podliczeń, wśród biegów wspieranych przez ubezpieczyciela, każdy znalazł cos dla siebie. Biegacze startowali zarówno w ultramaratonach (Karkonoski, Bieg 7 Dolin), maratonach (Warszawski, Gdański, Szczeciński, Lubelski), jak i półmaratonach (Warszawski, Królewski). Należy tu wyróżnić inne imprezy biegowe takie jak: biegi na 15, 10 i 5 km, pośród których odbywały się akcje wspierające transplantologię, tolerancje i patriotyzm. Przy okazji biegów nie zabrakło również zabawy – tu na wyróżnienie zasługuje impreza pod hasłem The Color Run. Osobno należy uwzględnić parkrun, czyli cykl biegów 5 kilometrowych odbywających się co tydzień w kilkudziesięciu miejscach w Polsce.
 
Amatorzy biegania w liczbie 138 tysięcy, przebiegli łącznie 1,78 mln kilometrów – dwukrotnie więcej niż w roku poprzednim. Prezes PZU S.A Andrzej Klesyk nie kryje zadowolenia i satysfakcji: „ Te liczby mogą cieszyć, ale nic nie równa się z widokiem tysięcy ludzi czekających z zapałem na start. Pasja i radość, jaką widać na ich twarzach, wynagradza trud każdego organizatora. Nie zapominamy jednak o podstawowym celu naszego zaangażowania w biegi – to promocja zdrowia i aktywnego trybu życia. Chcemy się jednoznacznie kojarzyć na rynku właśnie z takimi obszarami. Posiadamy bowiem szeroką gamę produktów, które mogą zapewnić Polakom opiekę medyczną i pomóc w przypadku chorób lub dolegliwości. Zaangażowanie w biegi to więc strategia długoterminowa i muszę przyznać, że do tej pory sprawdza się świetnie”.
 
Na uwagę zasługuje fakt, że imprezom przyświecały działanie charytatywne, PZU wspierał różnego typu fundacje, stowarzyszenia i ośrodki pomocy. Na ten cel przekazano 215 tys. złotych.
 
Źródło: www.pzu.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

14 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

14 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

2 dni ago