Aktualności

PZU pokazuje ludzi, na których można polegać [ZOBACZ SPOT]

PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać

To główny przekaz kampanii wizerunkowej PZU, która rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca roku. PZU pokazuje, czym dla jego klientów jest obietnica marki „Możesz na nas polegać” i koncentruje się na pracy swoich pracowników, którzy na co dzień towarzyszą klientom na każdym etapie podróży z PZU. Zaufanie, pewność i poczucie bezpieczeństwa są dla Klientów kluczowe przy wyborze marki ubezpieczeniowej. Właśnie te wartości stały się kanwą najnowszej kampanii wizerunkowej PZU.

 – W naszej najnowszej kampanii opieramy się mocno na naszej obietnicy marki „Możesz na nas polegać”.  Tym razem nie prezentujemy nowoczesnych rozwiązań produktowych i obsługowych, ale koncentrujemy się na pracy naszych pracowników, dzięki którym tę obietnicę możemy dotrzymywać. To oni są filarem naszej firmy i dają klientom pewność,
że w każdej sytuacji mogą na nas polegać. Wielokrotnie podkreślaliśmy w komunikacji, że  towarzyszymy klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować odpowiedzialne decyzje,
a dzięki naszym doradcom klienci mogą lepiej dbać o swoją przyszłość. To wielkie zobowiązanie –
mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie SA, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

– Jako wiarygodny partner wspieramy klientów przede wszystkim w ich w trudnych, życiowych sytuacjach.  W spocie przedstawiliśmy wyraziste i konkretne postaci – na przykład pracownika, który niesie pomoc w trakcie nawałnic, empatyczną konsultantkę naszej infolinii, czy lekarza z naszej przychodni zdrowotnej. Dla nas człowiek jest najważniejszy. Dlatego PZU to więcej niż ubezpieczenia,  to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający ds. marketingu i relacji z klientem.

Spoty (30 i 45”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach VoD, a także w mediach społecznościowych (skrócone wersje spotu). Za kreację odpowiedzialna była agencja Red8, spot wyreżyserowali Maria i Kazimierz Zbąscy – Państwo Rodzeństwo, a jego produkcją zajęło się studio produkcyjne Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne były domy mediowe Universal McCann i Carat. W spocie wykorzystano prawdziwy autobus PZU, pełniący funkcję mobilnego biura i mobilnego centrum obsługi szkód. Cześć zdjęć wykonano w placówce PZU Zdrowie w Warszawie. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz intensywna komunikacja wewnętrzna do wszystkich pracowników Grupy PZU. Kampanię wspierać będą również działania w kanałach mediów społecznościowych.  

Spot kampanijny można obejrzeć poniżej:

Źródło: PZU

Fot. Screenshot: YouTube

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

7 godzin ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

7 godzin ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

1 dzień ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

1 dzień ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

2 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

2 dni ago