Categories: Aktualności

PZU pomaga pobić rekord Guinnessa

Propagowanie transplantologii oraz promocja działań prozdrowotnych to idea przyświecająca imprezie pod hasłem: Bieg po Nowe Życie, którego głównym sponsorem jest PZU.

Wydarzenie z ubiegłego weekendu w którym brało udział ponad 1,7 tysiąca osób to próba pobicia rekordu Guinnessa, gdzie uczestnicy wyposażeni w kije do nordic walking mieli do pokonania pętlę na terenie Parku Łazienkowskiego wynoszącą 3,5 kilometra. Jeden z organizatorów imprezy Tomasz Furtak potwierdza: „Była duża frekwencja, wystartowały 1702 osoby. Poprzedni rekord wynosi 1 549, więc nieoficjalnie rekord udało się pobić. Czekamy aż zostanie zweryfikowany przez Biuro Księgi Rekordów Guinnessa w Londynie”. Zainicjowany siedem lat temu Bieg po Nowe Życie jest próbą propagowania zdrowego stylu życia, oraz edukowanie w zakresie transplantologii. Honorowym ambasadorem akcji jest Przemysław Saleta, który kilka lat temu sam brał udział w przeszczepie rodzinnym ratując życie swojej córce. W imprezie wzięły tez udział: Otylia Jędrzejczak, Piotr Kupicha, Odeta Moro, Izabela Trojanowska, Piotr Gruszka, Tomasz Karolak. 
 

Źródło: www.pzu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago