Na zlecenie grupy PZU SA Agencja K2 przygotowała mobilną aplikacje „Kulturysta”, która podkreślić ma rolę PZU jako mecenasa polskiej kultury i sztuki. Aplikacja zawiera eksponaty placówek, które ubezpiecza PZU: Są to m.in.: Galeria Sztuki Polskiej XIX wieku w Sukiennicach w Krakowie, Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – Pałac na Wyspie, oraz Muzeum Zamku Królewskiego.
Grupa PZU została wyróżniona za wspieranie życia kulturalnego w Polsce zaszczytnym tytułem Mecenasa Kultury, przyznawanym przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Dlatego też PZU przygotowała aplikację mobilną, dostępną do pobrania za darmo w sklepach Google Play oraz Apple App Store
Jak działa aplikacja?
Całość opiera się na popularnym odruchu fotografowania. Aplikacja wykorzystując technologię rozpoznawania obrazów – robi zdjęcie danego dzieła sztuki, a fotografia analizowana jest w czasie rzeczywistym – obraz jest natychmiastowo rozpoznawany i opisywany. Narzędzie jest bezpieczne dla dzieł, ponieważ podczas robienia fotografii-wyłącza lampę błyskową. W sytuacji braku aktualnego dostępu do wifi, aplikacja rozpozna obrazy, gdy telefon zostanie podłączony do sieci. „Kulturysta” zawiera również dodatki w postaci gier powiązanych bezpośrednio z obrazami i historią sztuki – układanki i quizy. Oprócz tego zawiera krótkie nagrania audio dołączone do wybranych dzieł, czytane przez znanych polskich aktorów.
Źródło: www.k2.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…