PZU po raz kolejny uzyskał tytuł „Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce”. W 8. edycji konkursu Instytucja Roku firma zdobyła grand prix w kategoriach „Najlepsza Obsługa w Placówce” i „Najlepszy Zdalny Proces Zawarcia Polisy Turystycznej”. Ubezpieczyciel zajął także trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”.
W 8. edycji konkursu Instytucja Roku PZU ponownie uzyskał tytuł Najlepszy Ubezpieczyciel w Polsce. Firma zdobyła grand prix w kategoriach „Najlepsza Obsługa w Placówce” i „Najlepszy Zdalny Proces Zawarcia Polisy Turystycznej” oraz zajęła trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”.
– Recepta na sukces od lat pozostaje niezmienna. To przede wszystkim troska o dobre doświadczenia klienta. Dlatego Grupa PZU konsekwentnie buduje w organizacji świadomość znaczenia Customer Experience. Na bieżąco monitorujemy i analizujemy zmiany zachodzące na rynku oraz prowadzimy badania satysfakcji klienta, na podstawie których wyciągamy odpowiednie wnioski. Dzięki nim jesteśmy w stanie optymalizować nasze procesy i dostosowywać ofertę produktową do aktualnych potrzeb klientów, a także wdrażać innowacje i kreować rynkowe trendy. Chętnie dzielimy się wiedzą z innymi firmami, by mogły podnosić jakość obsługi klientów, skutecznie się z nimi komunikować i rozwijać kanały kontaktu, a także wdrażać intuicyjne usługi i procesy. Źródłem cennych informacji na temat doświadczeń klientów podczas całej ich ścieżki jest wydany przez PZU w ubiegłym roku „Raport Customer Experience – z klientem na dobre i złe”. Wierzymy, że wnioski z raportu pozwolą rozwijać się nie tylko nam, ale wszystkim innym firmom i budować standardy CX w Polsce – powiedziała Aleksandra Agatowska, prezes PZU Życie, która odpowiada za obszar kształtowania doświadczeń klientów.
Kapituła konkursu Instytucja Roku już od 8 lat wyróżnia najlepsze krajowe firmy w sektorze bankowym oraz ubezpieczeniowym. Co ważne, jest to największy, a zarazem najbardziej kompleksowy tego typu projekt na rynku. W jego ramach firmy z branży finansowej oceniane są pod kątem ich oferty, jakości obsługi klienta oraz innowacyjności. Wyróżnienie przyznane PZU potwierdza, że ubezpieczyciel jest niekwestionowanym liderem na rynku ubezpieczeń.
Warto dodać, że 8. roczna edycja Instytucji Roku dla ubezpieczycieli objęła łącznie 14 towarzystw, a o tytuł “Najlepszego Ubezpieczyciela w Polsce” walczyło 10 z nich (warunkiem był udział we wszystkich trzech kategoriach konkursowych).
Ubezpieczyciel podkreśla, że wysokie noty Grupy PZU – zarówno za obsługę w placówkach, jak i zdalną – to dowód na to, że niezależnie od formy kontaktu, firma dostarcza swoim klientom nie tylko kompleksową ofertę, ale również najwyższej jakości usługi oraz jasne i przejrzyste rozwiązania. Z pewnością podejście tego typu pozwala na zapewnienie satysfakcji klienta z obsługi oraz budowanie zaufania do instytucji.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…