Z końcem września 2016 roku największy polski ubezpieczyciel zakończył prace nad projektem Agent 2.0. Głównym celem przedsięwzięcia było wprowadzenie najwyższych standardów wizualnych i jakościowych w biurach agentów wyłącznych.
Inauguracja Agenta 2.0 miała miejsce w II kw. 2014 r. W trakcie projektu planowano przeprowadzić zmiany w ponad 1000 biur sprzedaży. Podczas dwóch lat prac projektowych rewolucja wizualna dotknęła dokładnie 1143 biura. Nigdy wcześniej na rynku ubezpieczeniowym nikt nie przeprowadził tak wielkiej inwestycji w sieć biur agentów wyłącznych. Wielkość projektu najlepiej obrazują poniższe liczby: średnio miesięcznie oddawanych było ponad 40 biur, PZU dostarczyło agentom prawie 15.000 sztuk mebli oraz 7.000 foteli i krzeseł, powierzchnia lokali, która została pomalowana to ponad 91.000 m2, PZU dostarczyło ponad 3100 plakatowników oraz ponad 1.200 logotypów wewnętrznych.
Po wdrożeniu projektu sieć biur agentów wyłącznych jest w pełni wystandaryzowana.
Michał Świderski, dyrektor biura sprzedaży wyłącznej PZU podkreśla: „ Już teraz widać pozytywne efekty wdrożonych zmian. Wyniki sprzedażowe są lepsze u agentów, którzy posiadają biura w standardzie Agent 2.0 niż u innych agentów terenowych. Dodatkowo zmiany chwalą sobie sami agenci, którzy zyskali w pełni profesjonalne miejsca pracy. A co najważniejsze, zmiany bardzo pozytywnie przyjmują klienci, którzy podkreślają, że nowy standard jest bardzo przyjazny”.
Po zakończeniu Agenta 2.0 PZU wychodzi z ofertą wystandaryzowanych biur na wolny rynek. W ramach tego przedsięwzięcia po raz pierwszy weźmie udział w Targach Franczyzy, prezentując swój model na prowadzenie biura. PZU zaprezentuje standard Agent 2.0 na dwóch stoiskach. Jedna strefa to przykładowe wystandaryzowane biuro, gdzie każdy może i sprawdzić, jak by to było mieć własne biuro. Druga strefa to przestrzeń na spotkania przy kawie i rozmowy o własnym biznesie.
Dodajmy, że Targi Franczyza 2016 odbywają się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, główne wejście do pałacu od strony ulicy Marszałkowskiej. Targi są czynne w godzinach 10-17 w czwartek i piątek (13-14 października 2016) oraz w godzinach 10-15 w sobotę (15 października).
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…