W dniu wczorajszym ruszyła nowa kampania PZU. Tym razem ubezpieczyciel promuje wariant pod nazwą Auto Non Stop. Klienci posiadający AC z opcją Auto Non Stop, dostaną pojazd zastępczy i będą mogli z niego korzystać przez cały okres naprawy swojego samochodu.
AC z opcją Auto Non Stop pozwala wyeliminować niedogodności będące następstwem uszkodzenia samochodu. Klienci posiadający tego typu ochronę nie musza reorganizować swojego życia, ponieważ samochód zastępczy jest im zapewniony. Do tego jest to bardzo komfortowe i ekonomiczne auto – hybrydowa Toyota Auris.
Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU wyjaśnia: „Chcemy oszczędzić naszym klientom nieprzyjemności związanych z uszkodzeniem pojazdu dlatego oferujemy możliwość rozszerzenie pakietu AC o opcję Auto Non Stop. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i – co podkreślam – na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu”.
Kampania promocyjna ubezpieczenia AC z opcją Auto Non Stop rozpoczęła się 11 wrześnie i potrwa miesiąc. Szeroko zaplanowana akcja promocyjna obejmie telewizję, radio, prasę i Internet. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML, kreację do działań performance K2 Internet. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz K2 Media w zakresie działań performance.
W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy, oraz stronę dajemyrade.pl. Wsparciem kampanii będą działania PR i aktywność w kanałach własnych PZU. Działania wspierające kampanię prowadzone będą także w oddziałach i u agentów.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…