Categories: Aktualności

PZU promuje ofertę pod nazwą Auto Non Stop

W dniu wczorajszym ruszyła nowa kampania PZU. Tym razem ubezpieczyciel promuje wariant pod nazwą Auto Non Stop. Klienci posiadający AC z opcją Auto Non Stop, dostaną pojazd zastępczy i będą mogli z niego korzystać przez cały okres naprawy swojego samochodu.

AC z opcją Auto Non Stop pozwala wyeliminować niedogodności będące następstwem uszkodzenia samochodu. Klienci posiadający tego typu ochronę nie musza reorganizować swojego życia, ponieważ samochód zastępczy jest im zapewniony. Do tego jest to bardzo komfortowe i ekonomiczne auto – hybrydowa Toyota Auris.

Ochrona zapewnia auto zastępcze na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu

Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU wyjaśnia: „Chcemy oszczędzić naszym klientom nieprzyjemności związanych z uszkodzeniem pojazdu dlatego oferujemy możliwość rozszerzenie pakietu AC o opcję Auto Non Stop. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i – co podkreślam – na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu”.

Kampania promocyjna ubezpieczenia AC z opcją Auto Non Stop rozpoczęła  się 11 wrześnie i potrwa  miesiąc.  Szeroko zaplanowana akcja promocyjna obejmie telewizję, radio, prasę i Internet. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML, kreację do działań performance K2 Internet. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann oraz K2 Media w zakresie działań performance.

Auto Non Stop w social mediach 

W social mediach kampania obejmie profil facebookowy i twitterowy, oraz stronę dajemyrade.pl.  Wsparciem kampanii będą działania PR i aktywność w kanałach własnych PZU. Działania wspierające kampanię prowadzone będą także w oddziałach i u agentów.

Źródło: www.pzu.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

1 dzień ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

2 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

2 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

3 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne na wyjazd w góry

Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…

3 dni ago