Raport przeznaczony jest dla inwestorów, którzy mogą w szybki i wygodny sposób zapoznać się z najważniejszymi w ubiegłym roku informacjami o spółce. Dokument daje również możliwość prostego odnalezienia nawet bardzo szczegółowych danych. Grupa PZU zdecydowała się na zaprezentowanie raportu w takiej formie już po raz trzeci.
Raport roczny online jest nowoczesnym narzędziem, który zapewnia inwestorom odpowiednie informacje na temat spółki. Łatwy dostęp do potrzebnych informacji zapewnia intuicyjna struktura nawigacji czy wyszukiwarka treści, która pozwala na łatwe i komfortowe zapoznanie się z Grupą PZU. Użytkownicy raportu mają również możliwość przeanalizowania kondycji firmy za pośrednictwem zróżnicowanych wykresów, selekcji pozycji finansowych.
W raporcie znalazły się też interaktywne infografiki, animacje oraz materiały video, które w zwięzły sposób prezentują działalność Grupy w 2015 roku. Dokument różni się też od poprzednich ilością zawartych w nim informacji. Narzędzie pozwala na analizę zdarzeń korporacyjnych i makroekonomicznych.
Piotr Wiśniewski, kierownik zespołu relacji inwestorskich Grupy PZU dodaje, że kolejna odsłona raportu skonstruowana jest w taki sposób, aby inwestorzy mogli uzyskać jak najwięcej informacji na temat spółki: „ Pierwszy raport online opublikowaliśmy w 2014 roku (za rok 2013), od tego czasu zebraliśmy wiele informacji od naszych inwestorów, analityków i pracowników. Były to uwagi zarówno dotyczące agregacji i prezentacji treści w raporcie, jak i usprawnień związanych z funkcjonalnością nawigacji, zakładek czy modułów analitycznych w warstwie narzędziowej. Naszą intencją było wyjście naprzeciw tym oczekiwaniom przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej transparentowość, co nie było prostym zadaniem zważając na rosnącą objętość publikowanych treści”.
Z wprowadzonych zmian jest „Manual”, dzięki któremu użytkownik raportu może poznać wszystkie możliwości multimedialne, a przez to uczynić lekturę raportu jeszcze bardziej efektywną. W Raporcie znajduje się również interaktywna mapa akcjonariatu, która wskazuje pełną strukturę PZU w podziale na kraje. Czytelnik szybko odnajdzie interesujące go dane finansowe – wszystkie wykresy i tabele znajdują się nie tylko w swoim obszarze tematycznym, lecz także w oddzielnej zakładce w „Centrum pobrań”. Nowością jest również dodatkowa zakładka dedykowana obszarowi CSR, a także szata graficzna całego raportu.
Dodajmy, że odsłona raportu online za rok 2014 została uznana przez Jury Konkursu „The Best Annual Report” jako najlepszy raport roczny w Internecie w kategorii banki i instytucje finansowe.
Z raportem można się zapoznać na stronie: http://raportroczny2015.pzu.pl/
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…