W dniu wczorajszym przyznano wyróżnienia za działalność promediacyjną w 2015 r. W gronie laureatów znalazły się m.in.: PZU SA i STU Ergo Hestia. Mediacja jest najtańszym oraz najszybszym sposobem rozwiązywania sporów na rynku finansowym, dającym instytucji finansowej możliwość utrzymania relacji z klientem.
Jak wynika z informacji, którą podał Urząd Komisji Nadzoru Finansowego firma PZU została wyróżniona za jak napisano: „Za konsekwentną realizację programu promediacyjnego w Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF wyrażającą się w kierowaniu licznych wniosków o mediację wobec swoich klientów oraz wyrażaniu zgód na mediacje inicjowane przez tych klientów”. Ergo Hestia natomiast została wyróżniona za: „kontynuację otwartej postawy promediacyjnej i wyrażanie zgód na mediacje w przypadku zdecydowanej większości wniosków swoich klientów kierowanych do Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF”. Trzecia instytucją finansową wyróżnioną w konkursie był Bank Pocztowy.
W ubiegłym roku do Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego skierowano łącznie 511 wniosków o postępowanie mediacyjne i 36 wniosków o postępowanie arbitrażowe. Najwięcej wniosków o postępowanie mediacyjne dotyczyło sektora ubezpieczeniowego.
Wyróżnienie „Instytucja finansowa przyjazna mediacji” jest przyznawane tym instytucjom, które publicznie deklarują wolę polubownego rozwiązywania sporów ze swoimi klientami w drodze mediacji. Kapituła została ustanowiona w dniu 8 września 2014 roku przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Źródło: www.knf.gov.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…