Categories: Aktualności

PZU SA i STU Ergo Hestia otrzymały tytuł „Instytucja finansowa przyjazna mediacji”

W dniu wczorajszym przyznano wyróżnienia za działalność promediacyjną w 2015 r. W gronie laureatów znalazły się m.in.: PZU SA i STU Ergo Hestia. Mediacja jest najtańszym oraz najszybszym sposobem rozwiązywania sporów na rynku finansowym, dającym instytucji finansowej możliwość utrzymania relacji z klientem.

Jak wynika z informacji, którą podał Urząd Komisji Nadzoru Finansowego firma PZU została wyróżniona za jak napisano: „Za konsekwentną realizację programu promediacyjnego w Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF wyrażającą się w kierowaniu licznych wniosków o mediację wobec swoich klientów oraz wyrażaniu zgód na mediacje inicjowane przez tych klientów”. Ergo Hestia natomiast została wyróżniona za: „kontynuację otwartej postawy promediacyjnej i wyrażanie zgód na mediacje w przypadku zdecydowanej większości wniosków swoich klientów kierowanych do Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF”. Trzecia instytucją finansową wyróżnioną w konkursie był Bank Pocztowy.
 
W ubiegłym roku do Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego skierowano łącznie 511 wniosków o postępowanie mediacyjne i 36 wniosków o postępowanie arbitrażowe. Najwięcej wniosków o postępowanie mediacyjne dotyczyło sektora ubezpieczeniowego.
 
Wyróżnienie „Instytucja finansowa przyjazna mediacji” jest przyznawane tym instytucjom, które publicznie deklarują wolę polubownego rozwiązywania sporów ze swoimi klientami w drodze mediacji. Kapituła została ustanowiona w dniu 8 września 2014 roku przez Komisję Nadzoru Finansowego.
 
Źródło: www.knf.gov.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak tanie loty połączyć z właściwym ubezpieczeniem? 

Tanie bilety to kuszące oszczędności, ale bez odpowiedniego ubezpieczenia nawet najbardziej ekonomiczna podróż może nas…

1 dzień ago

Generali rusza z pomocą po pożarze w Ząbkach 

Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…

2 dni ago

Rekordowe zainteresowanie szkoleniami UNIQA 

Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…

2 dni ago

Szybka reakcja i uproszczone procedury – PZU wspiera ofiary pożaru w Ząbkach 

Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…

2 dni ago

Compensa ostrzega przed burzami czy nawałnicami dzięki alertom pogodowym dla klientów 

Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe.  Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…

2 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

1 tydzień ago