Categories: Aktualności

PZU SA za kilka dni rozpoczyna sprzedaż dotowanych składek

Polscy rolnicy mogą liczyć na wyższą dopłatę z budżetu państwa do składki ubezpieczeniowej, która w tym roku wyniesie 65%. PZU SA rozpoczyna sprzedaż dotowanych ubezpieczeń w dniu 14 marca br.

Każdego roku największy polski ubezpieczyciel ubezpiecza ok. 1,5 mln hektarów, co stanowi około 50% udziału w rynku dotowanych ubezpieczeń rolnych w Polsce. Firma oferuje polisy chroniące niemal wszystkie typy upraw od różnego typu ryzyk: Mogą to być przykładowo: powódź, susza, ryzyko ognia itp. Rolnik może ubezpieczyć wybrane przez siebie gatunki upraw. Wystarczy tylko, że dokładnie wskaże plantacje, które chce ubezpieczyć.
 
Rolnicy będą mieli możliwość (za dodatkową opłatą) poszerzyć zakres dotowanego ubezpieczenia upraw od ryzyk m.in. gradobicia i przymrozków wiosennych przez wykupienie udziału własnego oraz obniżenie do 8% franszyzy integralnej. W ubezpieczeniu upraw od ryzyka ognia franszyzy nie ma.
 
Katarzyna Bem, dyrektor Biura Zarządzania Produktami w PZU SA proponuje zniżki dla nowych klientów: „ Nowi klienci mogą dodatkowo liczyć na promocyjne stawki za ubezpieczenie wybranych upraw od ryzyka gradobicia lub w pakiecie „wiosna”. Przykładowo, w zależności od rejonu kraju, ubezpieczenie 1 hektara pszenicy od ryzyka gradu będzie kosztowało, po 65% dopłacie z budżetu państwa, zaledwie kilkanaście złotych”.

„Oferujemy bez żadnych dodatkowych opłat elastyczną, dogodną dla klienta płatność ratalną. PZU gwarantuje odszkodowanie za zniszczoną uprawę, obliczone na podstawie ceny uprawy, według której zostało zawarte ubezpieczenie”-dodaje Bem.

Źródło: www.pzu.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago