Oficjalnym Sponsorem 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024 ponownie został największy polski ubezpieczyciel. PZU jest również sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu – Klasyfikacji Górskiej.
Jak wiadomo Tour de Pologne to jeden z najsłynniejszych wieloetapowych wyścigów kolarskich. Wydarzenie to przyciąga, co roku gwiazdy światowego peletonu i jest częścią UCI World Tour, czyli kolarskiej „Ligi Mistrzów”. W tym roku TdP rozpocznie się 12 sierpnia pod Halą Stulecia we Wrocławiu, a po pokonaniu 7 etapów zawodnicy zakończą rywalizację 18 sierpnia na krakowskich Błoniach. Oficjalna prezentacja 81. Tour de Pologne miała miejsce 17 lipca w TVP Sport.
– Wsparcie takiej marki, jak PZU, to powód do dumy, a zarazem dowód, że wykonujemy dobrą pracę, którą doceniają największe polskie marki. Przygotowaliśmy w tym roku taką trasę Tour de Pologne UCI World Tour, która nikogo nie zawiedzie. Kibice obejrzą wspaniałą walkę o koszulkę lidera Klasyfikacji Górskiej, która zawsze rozgrzewa wyobraźnię fanów i samych kolarzy. Cieszę się także, że PZU jest z nami przy Tour de Pologne Junior. Od lat mamy ambicje sięgające budowania mody na zdrowy i aktywny tryb życia, a taki najlepiej pokazywać jak najmłodszym. Razem z PZU możemy to robić –mówi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.
Do najważniejszych i najbardziej efektownych momentów TdP należą etapy z premiami górskimi. Rywalizacja o tytuł Najlepszego Górala PZU każdego roku jest bardzo zacięta i trwa do ostatniej chwili. Lider Klasyfikacji Górskiej zyskuje punkty w rankingu UCI, a na mecie każdego odcinka jest osobno dekorowany i zakłada charakterystyczną koszulkę PZU.
– Tour de Pologne to fantastyczna promocja kolarstwa, ale też samej idei sportu i zdrowego ruchu, bo rywalizacja najlepszych zawodowców stanowi inspirację i motywację dla wielu amatorów jazdy na rowerze. Wpisuje się to w nasze cele jako ubezpieczyciela mocno propagującego aktywny tryb życia, profilaktykę zdrowotną. Cieszymy się też, że jesteśmy częścią wydarzenia będącego wizytówką Polski jako atrakcyjnego, pięknego kraju, który świetnie radzi sobie z organizacją imprez na najwyższym światowym poziomie. Zachęcam wszystkich do śledzenia TdP i kibicowania, zwłaszcza podczas zawsze emocjonujących etapów górskich – mówi Paweł Wróbel, dyrektor Grupy PZU ds. marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych.
H2 Wsparcie w ramach działalności prewencyjnej
Podczas tegorocznej edycji wyścigu, PZU w ramach działalności prewencyjnej wspiera również Tour de Pologne Junior, czyli zawody w kolarstwie szosowym dla dzieci i młodzieży. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 15-18 sierpnia i będzie towarzyszyło głównemu wyścigowi. Jak możemy przeczytać, TdP Junior umożliwia licencjonowanym kolarzom oraz zawodnikom ze szkółek kolarskich w wieku od 11 do 14 lat sprawdzenie się w rywalizacji na fragmentach tych samych tras, na których ściągają się gwiazdy TdP.
Źródło: PZU SA
W przypadku zachorowania na raka ogromne znaczenie ma szybka diagnoza i rozpoczęcie właściwego leczenia, które niestety…
Bank Pekao rozbudowuje swoją ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną transformację.…
Analizy SALTUS Ubezpieczenia wskazują, że osoby posiadające prywatne ubezpieczenie zdrowotne korzystają średnio z 12,5 świadczeń…
Ubezpieczenie garażu nie zawsze wydaje się oczywiste. Jednak warto zdawać sobie sprawę, że na rynku…
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…