Categories: Aktualności

PZU sponsorem 81. Tour de Pologne

Oficjalnym Sponsorem 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024 ponownie został największy polski ubezpieczyciel. PZU jest również sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu – Klasyfikacji Górskiej. 

PZU wspiera Tour de Pologne 

Jak wiadomo Tour de Pologne to jeden z najsłynniejszych wieloetapowych wyścigów kolarskich. Wydarzenie to przyciąga, co roku gwiazdy światowego peletonu i jest częścią UCI World Tour, czyli kolarskiej „Ligi Mistrzów”. W tym roku TdP rozpocznie się 12 sierpnia pod Halą Stulecia we Wrocławiu, a po pokonaniu 7 etapów zawodnicy zakończą rywalizację 18 sierpnia na krakowskich Błoniach. Oficjalna prezentacja 81. Tour de Pologne miała miejsce 17 lipca w TVP Sport. 

– Wsparcie takiej marki, jak PZU, to powód do dumy, a zarazem dowód, że wykonujemy dobrą pracę, którą doceniają największe polskie marki. Przygotowaliśmy w tym roku taką trasę Tour de Pologne UCI World Tour, która nikogo nie zawiedzie. Kibice obejrzą wspaniałą walkę o koszulkę lidera Klasyfikacji Górskiej, która zawsze rozgrzewa wyobraźnię fanów i samych kolarzy. Cieszę się także, że PZU jest z nami przy Tour de Pologne Junior. Od lat mamy ambicje sięgające budowania mody na zdrowy i aktywny tryb życia, a taki najlepiej pokazywać jak najmłodszym. Razem z PZU możemy to robić –mówi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne. 

Tytuł Najlepszego Górala PZU 

Do najważniejszych i najbardziej efektownych momentów TdP należą etapy z premiami górskimi. Rywalizacja o tytuł Najlepszego Górala PZU każdego roku jest bardzo zacięta i trwa do ostatniej chwili. Lider Klasyfikacji Górskiej zyskuje punkty w rankingu UCI, a na mecie każdego odcinka jest osobno dekorowany i zakłada charakterystyczną koszulkę PZU

– Tour de Pologne to fantastyczna promocja kolarstwa, ale też samej idei sportu i zdrowego ruchu, bo rywalizacja najlepszych zawodowców stanowi inspirację i motywację dla wielu amatorów jazdy na rowerze. Wpisuje się to w nasze cele jako ubezpieczyciela mocno propagującego aktywny tryb życia, profilaktykę zdrowotną. Cieszymy się też, że jesteśmy częścią wydarzenia będącego wizytówką Polski jako atrakcyjnego, pięknego kraju, który świetnie radzi sobie z organizacją imprez na najwyższym światowym poziomie. Zachęcam wszystkich do śledzenia TdP i kibicowania, zwłaszcza podczas zawsze emocjonujących etapów górskich – mówi Paweł Wróbel, dyrektor Grupy PZU ds. marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych. 

H2 Wsparcie w ramach działalności prewencyjnej 

Podczas tegorocznej edycji wyścigu, PZU w ramach działalności prewencyjnej wspiera również Tour de Pologne Junior, czyli zawody w kolarstwie szosowym dla dzieci i młodzieży. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 15-18 sierpnia i będzie towarzyszyło głównemu wyścigowi. Jak możemy przeczytać, TdP Junior umożliwia licencjonowanym kolarzom oraz zawodnikom ze szkółek kolarskich w wieku od 11 do 14 lat sprawdzenie się w rywalizacji na fragmentach tych samych tras, na których ściągają się gwiazdy TdP. 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago