Oficjalnym Sponsorem 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024 ponownie został największy polski ubezpieczyciel. PZU jest również sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu – Klasyfikacji Górskiej.
Jak wiadomo Tour de Pologne to jeden z najsłynniejszych wieloetapowych wyścigów kolarskich. Wydarzenie to przyciąga, co roku gwiazdy światowego peletonu i jest częścią UCI World Tour, czyli kolarskiej „Ligi Mistrzów”. W tym roku TdP rozpocznie się 12 sierpnia pod Halą Stulecia we Wrocławiu, a po pokonaniu 7 etapów zawodnicy zakończą rywalizację 18 sierpnia na krakowskich Błoniach. Oficjalna prezentacja 81. Tour de Pologne miała miejsce 17 lipca w TVP Sport.
– Wsparcie takiej marki, jak PZU, to powód do dumy, a zarazem dowód, że wykonujemy dobrą pracę, którą doceniają największe polskie marki. Przygotowaliśmy w tym roku taką trasę Tour de Pologne UCI World Tour, która nikogo nie zawiedzie. Kibice obejrzą wspaniałą walkę o koszulkę lidera Klasyfikacji Górskiej, która zawsze rozgrzewa wyobraźnię fanów i samych kolarzy. Cieszę się także, że PZU jest z nami przy Tour de Pologne Junior. Od lat mamy ambicje sięgające budowania mody na zdrowy i aktywny tryb życia, a taki najlepiej pokazywać jak najmłodszym. Razem z PZU możemy to robić –mówi Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.
Do najważniejszych i najbardziej efektownych momentów TdP należą etapy z premiami górskimi. Rywalizacja o tytuł Najlepszego Górala PZU każdego roku jest bardzo zacięta i trwa do ostatniej chwili. Lider Klasyfikacji Górskiej zyskuje punkty w rankingu UCI, a na mecie każdego odcinka jest osobno dekorowany i zakłada charakterystyczną koszulkę PZU.
– Tour de Pologne to fantastyczna promocja kolarstwa, ale też samej idei sportu i zdrowego ruchu, bo rywalizacja najlepszych zawodowców stanowi inspirację i motywację dla wielu amatorów jazdy na rowerze. Wpisuje się to w nasze cele jako ubezpieczyciela mocno propagującego aktywny tryb życia, profilaktykę zdrowotną. Cieszymy się też, że jesteśmy częścią wydarzenia będącego wizytówką Polski jako atrakcyjnego, pięknego kraju, który świetnie radzi sobie z organizacją imprez na najwyższym światowym poziomie. Zachęcam wszystkich do śledzenia TdP i kibicowania, zwłaszcza podczas zawsze emocjonujących etapów górskich – mówi Paweł Wróbel, dyrektor Grupy PZU ds. marketingu, komunikacji i zaangażowań społecznych.
H2 Wsparcie w ramach działalności prewencyjnej
Podczas tegorocznej edycji wyścigu, PZU w ramach działalności prewencyjnej wspiera również Tour de Pologne Junior, czyli zawody w kolarstwie szosowym dla dzieci i młodzieży. Wydarzenie to odbędzie się w dniach 15-18 sierpnia i będzie towarzyszyło głównemu wyścigowi. Jak możemy przeczytać, TdP Junior umożliwia licencjonowanym kolarzom oraz zawodnikom ze szkółek kolarskich w wieku od 11 do 14 lat sprawdzenie się w rywalizacji na fragmentach tych samych tras, na których ściągają się gwiazdy TdP.
Źródło: PZU SA
Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…
Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…
Compensa została wyróżniona za najciekawszą innowację w branży finansowej. Kapituła konkursu „Liderów Świata Bankowości i…
Unum wystartowało z nowym programem edukacyjnym „U lekarza”. Akcja ma za zadanie zwiększać świadomość zdrowotną…
TUZ Ubezpieczenia wprowadziło nowe udogodnienie dla swoich klientów. Od kwietnia ubezpieczyciel umożliwił wnioskowanie online o…
Compensa wprowadza na rynek nowy produkt ubezpieczeniowy – Compensa Oświata. To kompleksowe ubezpieczenie szkolne, które…