Wpływ technologii na nasze życie jest coraz większy. Jej dynamiczny rozwój sprawia, że instytucje szukają sposób na dotarcie do klientów właśnie poprzez te kanały. Po uruchomieniu przez PZU internetowego kanału sprzedaży moje.pzu.pl, ubezpieczyciel podejmuje dalsze kroki w celu udoskonalania ubezpieczeń w kanale online.
Największy polski ubezpieczyciel jest jednym z pierwszych zakładów na krajowym rynku, który uruchomił ten kanał dystrybucji. Tym obszarem stał się Facebook Messenger, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju PZU na lata 2017-2020.
Głównym celem wykorzystania narzędzia jest chęć dotarcia i zainteresowania ofertą młodych klientów oraz tych, którzy poszukują oferty PZU w Internecie. Wycena ubezpieczenia odbywa się na podstawie kilku pytań, na podstawie których użytkownik dostaje gotową ofertę. Aby transakcja była w pełni bezpieczna sam proces zakupu polisy odbywa się już poza Facebook Messengerem. Polisa od razu po zakupie wysyłana jest mailem oraz sms’em, do klienta.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…