Wpływ technologii na nasze życie jest coraz większy. Jej dynamiczny rozwój sprawia, że instytucje szukają sposób na dotarcie do klientów właśnie poprzez te kanały. Po uruchomieniu przez PZU internetowego kanału sprzedaży moje.pzu.pl, ubezpieczyciel podejmuje dalsze kroki w celu udoskonalania ubezpieczeń w kanale online.
Największy polski ubezpieczyciel jest jednym z pierwszych zakładów na krajowym rynku, który uruchomił ten kanał dystrybucji. Tym obszarem stał się Facebook Messenger, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju PZU na lata 2017-2020.
Głównym celem wykorzystania narzędzia jest chęć dotarcia i zainteresowania ofertą młodych klientów oraz tych, którzy poszukują oferty PZU w Internecie. Wycena ubezpieczenia odbywa się na podstawie kilku pytań, na podstawie których użytkownik dostaje gotową ofertę. Aby transakcja była w pełni bezpieczna sam proces zakupu polisy odbywa się już poza Facebook Messengerem. Polisa od razu po zakupie wysyłana jest mailem oraz sms’em, do klienta.
Źródło: www.pzu.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…