PLL LOT wybrał ofertę złożoną przez PZU i Chubb European Group Limited Sp. z o.o – globalnego dostawcę tego typu rozwiązań i ubezpieczeń turystycznych dla linii lotniczych. We wrześniu ubiegłego roku PLL LOT ogłosił postępowanie przetargowe na wybór ubezpieczyciela, który obsługiwałby sprzedaż ubezpieczeń turystycznych, jakie będą oferowane wraz z biletem lotniczym.
Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU odpowiedzialna za strategiczne programy partnerskie wyjaśnia: „Dzięki ofercie PZU Pomoc w Podróży LOT klienci narodowego przewoźnika zyskują kompleksową ochronę podróży, a PZU będzie im mogło pomóc, jeśli znajdą się w trudnej sytuacji w podroży”.
Warianty można wybrać w zależności od potrzeb. Zakres ochrony w zależności od wybranej opcji obejmuje m.in.: zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych i opłat za transport w nagłych przypadkach lub ochroni bagaż i rzeczy osobiste. Zakup ubezpieczenia odbywa się za pośrednictwem systemu Amadeus, za który odpowiada Chubb. Po wyborze kierunku podróży, liczby dni oraz liczby podróżujących osób, klient otrzymuje propozycje trzech wariantów ubezpieczenia z wyliczoną już składką. Koszt polisy jest automatycznie doliczony do końcowej ceny biletu.
W chwili obecnej PZU Pomoc w Podróży LOT jest dostępna tylko na polskim rynku. Jednak niedługi czas ubezpieczyciel rozszerzy ofertę na rynki zagraniczne. Jak przekonują przedstawiciel spółki nie wyklucza też, że w przyszłości podejmie współpracę z innymi przewoźnikami, niekoniecznie lotniczym.
Źródło: www.parkiet.com
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…