PZU SA informuje, iż w ciągu ostatnich kilkunastu dni zgłaszają się do klientów oszuści podający się za pracowników, agentów zakładu lub pracowników kancelarii/instytucji nadzorującej towarzystwa ubezpieczeniowe.
Przedstawiciele największego polskiego ubezpieczyciela radzą, aby w razie kontaktu z sobą podającą się za pracownika lub agenta PZU koniecznie należy poprosić o jego imię i nazwisko, oraz jednostkę PZU. Należy też zaproponować oddział PZU jako miejsce ewentualnego spotkania – unikniemy wtedy wizyty oszusta w domu.
Jak wygląda próba oszustwa?
Schemat przedstawia się następująco: do klienta dzwoni osoba, która przedstawia się jako pracownik, agent PZU lub pracownik kancelarii lub instytucji nadzorującej towarzystwa ubezpieczeniowe. Proponuje wizytę w domu lub miejscu pracy, uzasadniając to m.in. chęcią pomocy w analizie warunków posiadanej polisy, możliwością podpisania nowej, korzystniejszej polisy, koniecznością dopłaty składki, ponieważ wzrósł koszt ubezpieczenia, możliwością zwrotu bonifikaty zawyżonej składki. Jeżeli z kolei kontakt nawiąże osoba, która przedstawia się jako pracownik kancelarii lub instytucji nadzorującej towarzystwa ubezpieczeniowe, wówczas należy zweryfikować te informacje w podmiocie, na którą się powołuje.
Źródło: www.gu.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…