PZU SA informuje, iż w ciągu ostatnich kilkunastu dni zgłaszają się do klientów oszuści podający się za pracowników, agentów zakładu lub pracowników kancelarii/instytucji nadzorującej towarzystwa ubezpieczeniowe.
Przedstawiciele największego polskiego ubezpieczyciela radzą, aby w razie kontaktu z sobą podającą się za pracownika lub agenta PZU koniecznie należy poprosić o jego imię i nazwisko, oraz jednostkę PZU. Należy też zaproponować oddział PZU jako miejsce ewentualnego spotkania – unikniemy wtedy wizyty oszusta w domu.
Jak wygląda próba oszustwa?
Schemat przedstawia się następująco: do klienta dzwoni osoba, która przedstawia się jako pracownik, agent PZU lub pracownik kancelarii lub instytucji nadzorującej towarzystwa ubezpieczeniowe. Proponuje wizytę w domu lub miejscu pracy, uzasadniając to m.in. chęcią pomocy w analizie warunków posiadanej polisy, możliwością podpisania nowej, korzystniejszej polisy, koniecznością dopłaty składki, ponieważ wzrósł koszt ubezpieczenia, możliwością zwrotu bonifikaty zawyżonej składki. Jeżeli z kolei kontakt nawiąże osoba, która przedstawia się jako pracownik kancelarii lub instytucji nadzorującej towarzystwa ubezpieczeniowe, wówczas należy zweryfikować te informacje w podmiocie, na którą się powołuje.
Źródło: www.gu.pl
Po pożarze budynku mieszkalnego w Ząbkach Generali Polska szybko uruchomiło specjalne procedury pomocy dla swoich…
Tegoroczne edycje programów Akcelerator Wiedzy Brokera i Akcelerator Wiedzy Agenta zakończyły się spektakularnym sukcesem frekwencyjnym.…
Po lipcowym pożarze, który objął blok mieszkalny w Ząbkach, PZU uruchomiło natychmiastowe działania pomocowe dla…
Compensa uruchamia nową usługę – Alerty Pogodowe. Za pomocą powiadomień SMS ubezpieczyciel ostrzega klientów przed…
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…