PZU wprowadziło właśnie nową funkcjonalność w mojePZU. Dzięki niej klienci decydujący się na zakup polisy PZU Wojażer mogą korzystać z ochrony już w dniu zawarcia umowy. Przypominamy, że dotychczas ubezpieczenie podróżne zakupione w aplikacji obowiązywało od następnego dnia.
Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer zakupione w mojePZU dotychczas obowiązywało od następnego dnia po zawarciu umowy. Jednak teraz dzięki wprowadzonej zmianie klienci mogą łatwo za pomocą telefonu lub komputera ubezpieczyć podróż tuż przed wyjazdem i korzystać z ochrony ubezpieczeniowej już tego samego dnia.
Warto przypomnieć, że PZU Wojażer zapewnia ochronę w takcie podróży – od momentu wyjścia z domu aż do powrotu z wyjazdu. Polisa zadziała zarówno w Polsce, jak i za granicą, w różnego rodzaju nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak np. nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie czy zaostrzenie się choroby przewlekłej. Ubezpieczyciel w ramach umowy zapewnia organizację i pokrycie kosztów leczenia, a w razie potrzeby również transport medyczny do domu. Polisa pokryje także wydatki związane z koniecznością kontynuacji rozpoczętego za granicą leczenia już po powrocie do domu.
– Gdy wyjeżdżamy na upragniony urlop, nie chcemy, aby odpoczynek został zakłócony przez niespodziewane wydarzenie. Jeśli już do niego dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer daje to poczucie, zapewniając odpowiednią ochronę przez cały okres wakacyjnego wyjazdu. Warto o nim pamiętać, gdy przygotowujemy się do podróży. Wprowadzona przez nas funkcjonalność w mojePZU sprawia, że teraz można kupić ubezpieczenie przez telefon nawet w dniu wyjazdu – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Ubezpieczenie podróżne PZU zadziała także w razie zachorowania na COVID-19. Pomimo tego, że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji ubezpieczyciel pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19.
Umowa może być także rozszerzona o dodatkowe pakiety assistance np. pakiet rodzina, sport czy dziecko/osoba niesamodzielna. Klienci mogą również dokupić m.in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) czy ubezpieczenie bagażu podróżnego. Ta druga opcja zapewnia wypłatę odszkodowania za uszkodzenie, zniszczenie lub utracenie bagażu w wyniku zdarzenia losowego, nieszczęśliwego wypadku lub kradzieży z włamaniem, np. z przechowalni bagażu lub pokoju hotelowego. Ponadto PZU umożliwia zakup ubezpieczenia, dzięki któremu ubezpieczyciel zwróci koszty skrócenia lub rezygnacji z wyjazdu m.in. z powodu nagłego zachorowania. A dzięki dodatkowemu ubezpieczeniu OC w życiu prywatnym można również liczyć na wsparcie, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub uszkodzimy cudzą własność.
– W PZU stawiamy naszych klientów w centrum uwagi i wsłuchujemy się w ich potrzeby, które w coraz większym stopniu podążają w kierunku rozwiązań cyfrowych. Dlatego konsekwentnie rozwijamy mojePZU. Dodajemy nowe produkty i funkcjonalności, dzięki czemu korzystanie z szerokiej oferty usług PZU staje się coraz bardziej komfortowe. Tak samo dzieje się z ubezpieczeniem turystycznym PZU Wojażer, które przez mojePZU można samodzielnie kupić teraz nawet w dniu wyjazdu. Chcemy być jeszcze bliżej klienta wszędzie tam, gdzie tego potrzebuje – podkreśla Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU.
Rozwiązania oferowane przez mojePZU pozwalają klientom załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem tego cyfrowego kanału obsługi użytkownicy mogą między innymi zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, zakupić lub odnowić polisę, umówić badania lub wizytę u lekarza, jak również inwestować oszczędności. mojePZU dostępne jest poprzez aplikację mobilną, a także stronę internetową moje.pzu.pl.
mojePZU oferuje dostęp do wielu metod płatności. Za produkty i usługi oferowane przez ubezpieczyciela można płacić m.in. za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu, Google Pay, Apple Pay, BLIKA. A pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnia to, że pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU. Co więcej, moduł płatności w mojePZU mobile został dostosowany do potrzeb i wymogów urządzeń mobilnych, co wpływa na szybkość i responsywność funkcjonowania aplikacji.
Dodatkowym atutem aplikacji mojePZU mobile jest to, że jej użytkownicy mogą skorzystać z atrakcyjnego abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport.
Źródło: PZU SA
PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…
Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…
Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…
Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…
Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…
Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…