PZU wprowadziło właśnie nową funkcjonalność w mojePZU. Dzięki niej klienci decydujący się na zakup polisy PZU Wojażer mogą korzystać z ochrony już w dniu zawarcia umowy. Przypominamy, że dotychczas ubezpieczenie podróżne zakupione w aplikacji obowiązywało od następnego dnia.
Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer zakupione w mojePZU dotychczas obowiązywało od następnego dnia po zawarciu umowy. Jednak teraz dzięki wprowadzonej zmianie klienci mogą łatwo za pomocą telefonu lub komputera ubezpieczyć podróż tuż przed wyjazdem i korzystać z ochrony ubezpieczeniowej już tego samego dnia.
Warto przypomnieć, że PZU Wojażer zapewnia ochronę w takcie podróży – od momentu wyjścia z domu aż do powrotu z wyjazdu. Polisa zadziała zarówno w Polsce, jak i za granicą, w różnego rodzaju nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak np. nieszczęśliwy wypadek, nagłe zachorowanie czy zaostrzenie się choroby przewlekłej. Ubezpieczyciel w ramach umowy zapewnia organizację i pokrycie kosztów leczenia, a w razie potrzeby również transport medyczny do domu. Polisa pokryje także wydatki związane z koniecznością kontynuacji rozpoczętego za granicą leczenia już po powrocie do domu.
– Gdy wyjeżdżamy na upragniony urlop, nie chcemy, aby odpoczynek został zakłócony przez niespodziewane wydarzenie. Jeśli już do niego dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ubezpieczenie turystyczne PZU Wojażer daje to poczucie, zapewniając odpowiednią ochronę przez cały okres wakacyjnego wyjazdu. Warto o nim pamiętać, gdy przygotowujemy się do podróży. Wprowadzona przez nas funkcjonalność w mojePZU sprawia, że teraz można kupić ubezpieczenie przez telefon nawet w dniu wyjazdu – mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Ubezpieczenie podróżne PZU zadziała także w razie zachorowania na COVID-19. Pomimo tego, że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji ubezpieczyciel pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19.
Umowa może być także rozszerzona o dodatkowe pakiety assistance np. pakiet rodzina, sport czy dziecko/osoba niesamodzielna. Klienci mogą również dokupić m.in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) czy ubezpieczenie bagażu podróżnego. Ta druga opcja zapewnia wypłatę odszkodowania za uszkodzenie, zniszczenie lub utracenie bagażu w wyniku zdarzenia losowego, nieszczęśliwego wypadku lub kradzieży z włamaniem, np. z przechowalni bagażu lub pokoju hotelowego. Ponadto PZU umożliwia zakup ubezpieczenia, dzięki któremu ubezpieczyciel zwróci koszty skrócenia lub rezygnacji z wyjazdu m.in. z powodu nagłego zachorowania. A dzięki dodatkowemu ubezpieczeniu OC w życiu prywatnym można również liczyć na wsparcie, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub uszkodzimy cudzą własność.
– W PZU stawiamy naszych klientów w centrum uwagi i wsłuchujemy się w ich potrzeby, które w coraz większym stopniu podążają w kierunku rozwiązań cyfrowych. Dlatego konsekwentnie rozwijamy mojePZU. Dodajemy nowe produkty i funkcjonalności, dzięki czemu korzystanie z szerokiej oferty usług PZU staje się coraz bardziej komfortowe. Tak samo dzieje się z ubezpieczeniem turystycznym PZU Wojażer, które przez mojePZU można samodzielnie kupić teraz nawet w dniu wyjazdu. Chcemy być jeszcze bliżej klienta wszędzie tam, gdzie tego potrzebuje – podkreśla Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU.
Rozwiązania oferowane przez mojePZU pozwalają klientom załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem tego cyfrowego kanału obsługi użytkownicy mogą między innymi zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, zakupić lub odnowić polisę, umówić badania lub wizytę u lekarza, jak również inwestować oszczędności. mojePZU dostępne jest poprzez aplikację mobilną, a także stronę internetową moje.pzu.pl.
mojePZU oferuje dostęp do wielu metod płatności. Za produkty i usługi oferowane przez ubezpieczyciela można płacić m.in. za pomocą karty płatniczej, szybkiego przelewu, Google Pay, Apple Pay, BLIKA. A pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnia to, że pełna obsługa płatności online odbywa się w bramce płatniczej Grupy PZU. Co więcej, moduł płatności w mojePZU mobile został dostosowany do potrzeb i wymogów urządzeń mobilnych, co wpływa na szybkość i responsywność funkcjonowania aplikacji.
Dodatkowym atutem aplikacji mojePZU mobile jest to, że jej użytkownicy mogą skorzystać z atrakcyjnego abonamentu sportowo-rekreacyjnego PZU Sport.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…