Już 26 marca tysiące biegaczy pobiegnie w dwunastym Półmaratonie Warszawskim, którego głównym sponsorem jest PZU. Największy polski półmaraton wystartuje z Placu Teatralnego pod nazwą 12 PZU Półmaraton Warszawski.
Michał Krupiński, prezes PZU podkreśla, że zdrowy styl życia staje się w Polsce coraz modniejszy. PZU wspiera zatem Polaków sponsorując tego typu imprezy: „PZU zachęca Polaków do zdrowego stylu życia. Firma od lat wspiera ogólnopolskie i lokalne imprezy biegowe. Najbardziej cieszy to, że jest to wydarzenie, które łączy Polaków w różnym wieku. Nie zawsze wynik jest najważniejszy. Liczą się hart ducha, konsekwencja, treningi poprzedzające start i doping”.
Profesjonalna organizacja i pozytywny odbiór wśród biegaczy i kibiców sprawiły, że współpraca jest kontynuowana. Najważniejszym celem Fundacji „Maraton Warszawski” i PZU był nie tylko sportowy rozwój zawodów, ale promowanie zdrowego trybu życia: „Z roku na rok budowaliśmy własną kulturę biegania, która zdobywała coraz więcej fanów. Widać to po frekwencji na naszych wydarzeniach. Dzięki zaangażowaniu PZU, a co za tym idzie stabilnemu finansowaniu półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, możliwy jest jego dalszy rozwój” – dodaje Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.
Przypomnijmy, że PZU jest sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego od jego dziewiątej edycji, która odbyła się w 2014 roku.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…