Największy polski ubezpieczyciel na rozpoczynającym się w poniedziałek 26 września II Europejskim Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC będzie dyskutował, jak sprostać wyzwaniom dokonującej się właśnie tzw. czwartej rewolucji przemysłowej.
W związku z planowanym wdrożeniem nowych uregulowań prawnych wynikających z art. 31 i 32 – naruszenia zasad ochrony danych osobowych – Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. PZU zainicjowało nowy projekt wprowadzenia kompleksowej ochrony swoich klientów przed atakami cyber.
Wśród ponad 600 uczestników z 20 krajów i 120 prelegentów przedstawiciele PZU będą prezentować zagadnienia dotyczące tworzenia w Polsce ekosystemu sprzyjającego środowisku startupów poprzez projekt Witelo, ryzyk związanych z cyberprzestępczością w przedsiębiorstwach, funkcjonowania rynku cyberpolis, a także ochrony systemów sterowania przemysłowego. Celem uczestników CYBERSEC będzie wypracowanie strategicznych rekomendacji dla wzmocnienia cyberbezpieczeństwa. Z jednej strony wiąże się to ze stworzeniem w Polsce centrów rozwoju innowacyjnych technologii, przy pomocy których startupy będą mogły działać globalnie, a z drugiej z inwestycjami w najlepsze VC, które poprzez swoje działania wesprą te huby. PZU wspiera Konferencję CYBERSEC i Instytut Kościuszki w dążeniu do stworzenia z Krakowa ośrodka kojarzonego z innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie cyberbezpieczeństwa. Dlatego projekt Witelo został partnerem CYBERSEC Start-Up Days.
Rośnie też znaczenie, istotność oraz świadomość ryzyk związanych z cyberprzestępczością w przedsiębiorstwach. Firmom coraz trudniej nadążyć z implementacją zabezpieczeń zarówno technologicznych jak i procesowych, podczas gdy cyberprzestępcy oferują usługowy model przeprowadzenia ataków. Oznacza to, że bariera technologiczna dla podejmowania wrogich działań w cyberprzestrzeni zaczyna zanikać. Jak odpowiedzieć na to zagrożenie? Czy jest w nim szansa biznesowa? Jak wnieść wartość dodaną z implementowanych zabezpieczeń – o tym opowiedzą eksperci PZU na panelu „Walka z cyberprzestępczością”.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…