Hasła: „Biegnij, kochanie, biegnij” oraz „Biegnij, tato, biegnij” towarzyszą nowej kampanii PZU promującej udział w 37 Maratonie Warszawskim. Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz ich bliskich, a hasła mają wesprzeć uczestników biegu w pokonywaniu kilometrów.
Uczestnicy PZU Maratonu wspierani będą działaniami ambientowymi – w tunelu Wisłostrady- zgodnie z wiodąca trasą biegu wyświetlane będą hasła, takie jak: „Po zwycięstwo. Po siłę”, „Aby pokonać samą siebie”, „Pamiętaj o swojej motywacji” czy „Dasz radę”. Kampania obejmuje dwie wersje 10-sekundowych spotów telewizyjnych. Informacje znajdują się też w prasie, internecie, oraz na reklamach autobusowych w Stolicy.
Każdy uczestnik maratonu w pakiecie startowym otrzyma niebieską opaskę z tekstem „Dam radę”, który będzie dodatkowo motywował do pokonania trasy maratonu. Działania promujące akcję potrwają do 27 września, kiedy to wystartuje 37. PZU Maraton Warszawski.
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…