Categories: Aktualności

PZU wspiera Maraton Warszawski

Hasła: „Biegnij, kochanie, biegnij” oraz „Biegnij, tato, biegnij” towarzyszą nowej kampanii PZU promującej udział w 37 Maratonie Warszawskim. Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz ich bliskich, a hasła mają wesprzeć uczestników biegu w pokonywaniu kilometrów.
 

Uczestnicy PZU Maratonu wspierani będą działaniami ambientowymi – w tunelu Wisłostrady- zgodnie z wiodąca trasą biegu wyświetlane będą hasła, takie jak: „Po zwycięstwo. Po siłę”, „Aby pokonać samą siebie”, „Pamiętaj o swojej motywacji” czy „Dasz radę”. Kampania obejmuje dwie wersje 10-sekundowych spotów telewizyjnych. Informacje znajdują się też w prasie, internecie, oraz na reklamach autobusowych w Stolicy.
 
Każdy uczestnik maratonu w pakiecie startowym otrzyma niebieską opaskę z tekstem „Dam radę”, który będzie dodatkowo motywował do pokonania trasy maratonu. Działania promujące akcję potrwają do 27 września, kiedy to wystartuje 37. PZU Maraton Warszawski.
 


 

Źródło: www.pzu.pl
 
Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

13 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

13 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

16 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago