Hasła: „Biegnij, kochanie, biegnij” oraz „Biegnij, tato, biegnij” towarzyszą nowej kampanii PZU promującej udział w 37 Maratonie Warszawskim. Działania skierowane są do uczestników imprezy biegowej oraz ich bliskich, a hasła mają wesprzeć uczestników biegu w pokonywaniu kilometrów.
Uczestnicy PZU Maratonu wspierani będą działaniami ambientowymi – w tunelu Wisłostrady- zgodnie z wiodąca trasą biegu wyświetlane będą hasła, takie jak: „Po zwycięstwo. Po siłę”, „Aby pokonać samą siebie”, „Pamiętaj o swojej motywacji” czy „Dasz radę”. Kampania obejmuje dwie wersje 10-sekundowych spotów telewizyjnych. Informacje znajdują się też w prasie, internecie, oraz na reklamach autobusowych w Stolicy.
Każdy uczestnik maratonu w pakiecie startowym otrzyma niebieską opaskę z tekstem „Dam radę”, który będzie dodatkowo motywował do pokonania trasy maratonu. Działania promujące akcję potrwają do 27 września, kiedy to wystartuje 37. PZU Maraton Warszawski.
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…