Aktualności

PZU: Wyróżnienie dla programu Atlas

Podczas Gali „Customer Excellence Awards”, która wyróżnia najbardziej innowacyjne projekty z obszaru Customer Experience., program Atlas, realizowany przez PZU został nagrodzony.

 
Program Atlas ma za zadanie wdrażać nowy model biznesowej realizacji spraw klienta PZU Życie. Nowe rozwiązania informatyczne takie jak Sezam Plus, Focus i Gurik 1.5 umożliwiają optymalizację i automatyzację procesów w oddziałach PZU oraz w centrach back office.
 
Tak no nowych standardach mówi Michał Kozieł, Manager IT projektu:
 
Wprowadziliśmy wysoki standard w zakresie budowy relacji z klientami ubezpieczeń indywidualnie kontynuowanych – głównej linii detalicznej produktów życiowych. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom realizacja spraw jest teraz dla naszych klientów dużo prostsza i pozbawiona zbędnych formalności”
 
Program Atlas ma zapewniać jeden model obsługi procesów, dostarczając wydruki polis i pism do klienta. Oprócz tego wprowadzone mają być liczne automatyzacje i walidacje, które mają wspierać poprawność realizowanego procesu. Dzięki temu możliwe będzie dokonywanie wielu zmian za pomocą jednej dyspozycji. Wszystko po to, by klient był dobrze obsłużony i mógł załatwić w dowolnym oddziale firmy lub telefoniczny przez Contact Center.
 
O koncentracji na kliencie wypowiedział się Paweł Kuśmierowski, dyrektor transformacji biznesowej w PZU:
 
„Koncentracja na kliencie umożliwiła nam postawienie milowego kroku w kierunku nowoczesnej wielokanałowej jego obsługi. Wprowadzone rozwiązania wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i umacniają wizerunek PZU jako nowoczesnej firmy”
 
Źródło: www.gu.com.pl, PZU

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena
Tags: Atlaspzu

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago