Gazeta „Puls Biznesu” jest organizatorem inicjatywy pod hasłem „Etyczna Firma”. Inicjatorzy akcji w ten sposób manifestują potrzebę kształtowania standardów kultury organizacyjnej, oraz promowania i wzmacniania zasad etycznego biznesu wśród polskich przedsiębiorstw.
Do konkursu zgłosiło się ponad 200 firm, z których tylko 15 zostało nagrodzonych. Konkurs polegał na wypełnieniu specjalnie przygotowanej ankiety, która dotyczyła m.in.: działań wspierających budowę i wzmacnianie kultury organizacyjnej opartej o etykę i wartości.
Firma PZU w ciągu ostatnich 2 lat przeprowadziła szereg kampanii promujących wdrożenia kodeksu etyki, zasad współpracy z klientami i kontrahentami. PZU należy również do składu Indeksu RESPECT – indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Jak twierdzi Sławomir Niemierka, członek zarządu PZU SA, cyt.: – Ideą marki PZU jest hasło „możesz na nas polegać”. W ten sposób mówimy naszemu otoczeniu, czego może się po nas spodziewać. Naszą misją jest zapewnienie spokoju i poczucia bezpieczeństwa naszym klientom i partnerom. Kluczowym elementem idei są najwyższe standardy etyczne i bycie fair we wszystkim, co robimy. Uzyskanie tytułu „Etycznej Firmy” w konkursie „Pulsu Biznesu” potwierdza, że idziemy we właściwym kierunku.
W pierwszej edycji konkursu na tytuł Etycznej Firmy zasłużyło 15 firm: BANK MILLENNIUM, BISNODE POLSKA, CEMEX POLSKA, DIAGEO POLSKA, EDF POLSKA, GRUPA RABEN, GRUPA ŻYWIEC, INTERNATIONAL PAPER – KWIDZYN, JOHNSON & JOHNSON POLAND, MPS INTERNATIONAL LTD, PKP, PZU, Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji PRAMERICA Życie, PROVIDENT POLSKA i SIEMENS.
Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…
Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…
Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…
Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…
Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że rzetelna wycena mieszkania stanowi fundament dobrze dobranej…
PTE PZU rozpoczyna nową kampanię edukacyjną. Firma przełamuje w niej stereotypy i pokazuje, że każdy…