Największy polski ubezpieczyciel ponownie zdobył nagrody w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards. Ubezpieczyciel został wyróżniony w kategoriach: „Zespół CX roku – B2C” i „Najlepsza innowacja CX – przedsiębiorstwa pow. 5000 pracowników”.
Największy polski ubezpieczyciel drugi rok z rzędu zdobył nagrody w międzynarodowym konkursie International Customer Experience Awards. W wydarzeniu tym firmy i instytucje z całego świata konkurują o najwyższe wyróżnienia w zakresie projektowania i kształtowania doświadczeń klientów oraz zarządzania relacjami z nimi. Bez względu od branży oceniane są działania stawiające klienta w centrum uwagi. Zgłoszenia oceniane są przez niezależne grono ekspertów i obserwowane przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów CX. Firmy dzielą się swoimi doświadczeniami i nawzajem inspirują. Każdy rok przynosi coraz większą liczbę uczestników, a prezentacje konkursowe mają coraz wyższy poziom. Tym samym przekłada się to na wartość wyróżnienia, jakie firma może otrzymać.
– Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny PZU zdobywa nagrody w konkursie ICXA. To dla mnie bardzo ważne, że konkurując z globalnymi firmami, nasza praca została wyróżniona i doceniona. Pomaga nam to utwierdzić się w przekonaniu, że dokonujemy słusznych wyborów w zakresie projektowana i zarządzania doświadczeniami klienta. Obszar Customer Experience, którym mam przyjemność zarządzać jest mi szczególnie bliski. Tym bardziej cieszę się, że Biuro Zarządzania Doświadczeniami Klientów i nasze działania CX zostały wyróżnione w konkursie. PZU Konsekwentnie w swojej strategii stawia na integrację wszystkich obszarów działalności wokół klienta, a tworzenie dobrych doświadczeń jest jednym z priorytetów. Jestem przekonana, że to, co robimy, w połączeniu z naszą otwartością do wymiany doświadczeń oraz chęcią dzielenia się wiedzą – w tym miejscu mogę przypomnieć o wydanym niedawno przez PZU „Raporcie Customer Experience – z klientem na dobre i złe” – wyznaczają standardy tego, w jakim kierunku powinny iść wysiłki innych firm. Z pewnością przyniesie to korzyść nie tylko firmom, ale i klientom – skomentowała prezes PZU Życie, Aleksandra Agatowska.
Jak możemy przeczytać, w tegorocznej edycji napłynęło 240 zgłoszeń z 42 krajów.
Z opublikowanych informacji wynika, że pierwsza z przyznanych nagród stanowi wyraz uznania i docenienia zaangażowania i wieloletniej pracy całego Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów, jakie powstało w PZU. Jury zwróciło uwagę na całokształt działań w wielu wymiarach: organizowane aktywności, wpływ na biznes, rozwój inicjatyw proklienckich, budowanie klientocentrycznej kultury i strategię działań.
– Biuro Zarządzania Doświadczeniami Klientów w 2016 roku zmieniło swój charakter i skupiło się na tworzeniu holistycznych doświadczeń klientów Grupy PZU. Koncentrujmy się na klientach, a inwestycje w tworzenie dobrych doświadczeń są dla nas priorytetowe. Nieustannie śledzimy potrzeby i oczekiwania, opracowujemy mapy podroży klienta, wsłuchujemy się w jego głos, przeprowadzamy badania, a co najważniejsze wyciągamy wnioski i konsekwentnie wprowadzamy usprawnienia. Tworzymy kulturę klientocentyczną i rozwijamy kompetencje wszystkich pracowników w obszarze Customer Experience, bo wiemy, że nie ma dobrego CX bez równie dobrego Employee Experience. Podczas finału konkursu opowiedzieliśmy w jaki sposób zmieniamy się dla klientów, jak zarządzamy naszymi działaniami, a przede wszystkim o licznych usprawnieniach, jakie wprowadziliśmy w PZU i wdrożonych proklienckich inicjatywach. Bardzo mnie cieszy, że wysiłek całego zespołu, którym zarządzam, został doceniony w tak prestiżowym konkursie jakim jest ICXA’22, szczególnie, że rozwiązania pokazane przez naszych konkurentów były również niezwykle interesujące. To sukces wszystkich pracowników Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów – powiedział Mirosław Mikłos, dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów w PZU.
Z kolei nagroda w kategorii „Najlepsza innowacja CX” została przyznana za system Asystent AI, który wspiera likwidację szkód komunikacyjnych. Rozwiązanie wprowadzone przez ubezpieczyciela umożliwia sprawne i precyzyjne wykonanie zdjęć pojazdu i jego uszkodzeń, a także pozwala na ich automatyczne przesłanie oraz wygenerowanie wyceny uszkodzonego pojazdu. Jest to możliwe nawet w kilka minut. Szybka i dokładna wycena możliwa jest dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji.
Spośród ponad 200 zgłoszeń, jakie wpłynęły na konkurs, nominację do finału otrzymało również zgłoszenie PZU w kategorii „Najlepsze Customer Experience w czasie kryzysu”. Jury doceniło aktywne działania Grupy PZU na rzecz pomocy obywatelom zaatakowanego sąsiada, a także pracownikom PZU Ukraina. Ubezpieczyciel podkreśla, że istotą jego działalności jest dbanie o życie, zdrowie i bezpieczeństwo, czyli o wartości fundamentalne, którym wojna zagraża najbardziej. Z tego powodu Grupa PZU – od początku agresji – solidarnie i szeroko włączyła się w akcję wsparcia dla obywateli Ukrainy.
Źródło: PZU SA
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…